Demogorgon Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) meget pent sålangt.. meget pent.. edit: føl deg beæret! det var post nummer 1000! ..i have way to much freetime on my hands.. Endret 22. juli 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 har lest gjennom alt nå, (inkludert bensin spam, merkelig, syns jeg ser han mådde over alt jeg ) Uansett, utrolig bra casemod, stilig finnish, gleder meg til å se forsettelsen Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Hvor kjøpte du LCD-skjermen? Så litt stilig ut d derre... Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 www.hama.no eller hamar eller noe sånt Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 takker for tilbakemeldinger, hadde nesten gitt opp hele greie, har ikke gjort noe særlig, bortsett fra å bestille meg en ny cpu blokk osv (mist) bilder om noen dager!! \\Sp33D Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Kom igjen da... Du har kommet så langt og så gir du opp.... Du trenger bare å fikse/lage et par ting til å du kan sitte tilbake lent og tenke på hva du har lagd... Hvis jeg var deg ville jeg ikke ha gitt opp, tvertimot.. Må si at du gjør det veldig bra, lakken har en fin finish og liker spesielt den matte lakken.. Du har også fin kontrast mellom Hk og kabinett fargen, men du skal vel ikke bruke det Hk der...? Savner en liten update jeg, eller spørr jeg for tidlig.. Ja, jeg vet at tålmodighet er en dyd!!! Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 se hva jeg fant: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet883.htm Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 mhm.. skulle gjerne hatt ett sånnt kabinett til halve prisen... samma hvordan det ser ut siden det selvfølgelig skal modde Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 koster jo ikke *så* masse.. hadde jeg hatt skillz på lik linje med sp33d her hadde jeg ikke dust med å kjøpt det.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 2100 er mye for ett kabinett vil jeg si hvertfall Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 valget står vel mellom et lian li av et eller annet slag, med litt exstra utstyr, eller casen fra 3dfxcool hvis jeg skulle hatt nytt kabinett nuh.. (3dfxcool saken skulle seff blitt "lekt" med med dremelen da.. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 Utrolig bra mod ,misunner deg for den modden der Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 yoeng yangen er jo grunnen til at jeg liker kuber, har altid digga dem!! Kom en pakke til meg i dag, cpu blokk, tank, acfluidz og slanger.... \\Sp33D Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Noen som veit hvor jeg kan få tak i lignende kabinett for under 1000 ? max 1500 ? Endret 23. juli 2004 av kverna Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 sveise sammen 2 chieftech? får sikkert kjøpt det fra bedrifter som skal bytte ut systemer osv kverna.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 sveise sammen 2 chieftech? får sikkert kjøpt det fra bedrifter som skal bytte ut systemer osv kverna.. tenkte faktisk på det! kjøpe 2 av de minste cheiftec'ene som koster 370kr eller noe hadde vært gøy, men har ikke tilgang til sveiseutstyr så tviler på at det blir noe av.. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 sveise sammen 2 chieftech? får sikkert kjøpt det fra bedrifter som skal bytte ut systemer osv kverna.. tenkte faktisk på det! kjøpe 2 av de minste cheiftec'ene som koster 370kr eller noe hadde vært gøy, men har ikke tilgang til sveiseutstyr så tviler på at det blir noe av.. Sveise? Popp det fast, eller bruk mange bolter med skive og muttere! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 hadde vært kult med sveisesømm i midten da.. eller så bare pusser du den ned, og lakker... blir akkurat som fing fang cu casen! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 hadde vært kult med sveisesømm i midten da.. eller så bare pusser du den ned, og lakker... blir akkurat som fing fang cu casen! eventuellt sparkel gjevne det ut etter du har pussa litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå