pgdx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Antagligvis fordi #main har height: 100%, mens body ikke har det Antageligvis ikke ettersom bildet ikke er synlig inni #innhold, som faktisk er et par 100 pixler i areal... Edit: Prøvde det likevel, Sir, men intet utslag merkes... Igjen ser det ut til at Opera går av med seieren... Endret 8. mai 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ser ikke ut til at Mozilla takler negative verdier av z-index så veldig bra... Stemmer det. Men du kan jo teste dette: *{ z-index: 2; } img.bakgrunn{ z-index: 1; } Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Prøvde det også, men da mener jeg å huske at bildet kom over teksten... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) . Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Foreløpig ikke som jeg vet om... Men hvis du ikke er interessert i at Mozilla-brukere skal få opp bildet, kan du jo selvsagt bruke den siden jeg mekket... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 hehehe...ellers takk ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå