Zjaxy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Tenkte å smelle sammen en kjøler til mitt Connect 3D radeon 9600 Xt. Men vil dette gå? denne: multicom OG denne under: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...&varenummer=KJ% Skal selvfølgelig borre hull i kjøleblokka men hva skal jeg feste den med? Endret 7. mai 2004 av Zjaxy Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 JO men jeg er litt sceard for å bruke bolter men kan prøve. Men kommer den til å funke bra da? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg festet en PII-kjøleribbe med strips en gang, og det funket helt greit. Har også den fordelen at de ikke leder strøm. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg har også festen min med strips, funker fint det Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jepp, har sett flere som har festet med strips, det funket det! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kult opplegg.. Har akkurat samme kortet, selv.. Vær så snill å fortell meg hvordan det går da Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) kult opplegg.. Har akkurat samme kortet, selv.. Vær så snill å fortell meg hvordan det går da pga en feil har jeg også fått dette kortet fortell meg også hvordan det går .. hvis kortet blir varmt smelter ikke stripsen da? 40kg alu kloss SMAZH ned på andre pci kort? håper du bruker originalen ,noterer deg temp med og uten belastning så setter du på mega blokka di ellers vet du ikke om det har noen effekt. så vil vi vite det ,så kanskje vi får lyst til å mod`de vårt Endret 7. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kjører du med bolter må det vel være nylonbolter. Har hørt hobbybutikker har slikt, spør skrue han har peil Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kult opplegg.. Har akkurat samme kortet, selv.. Vær så snill å fortell meg hvordan det går da håper du bruker originalen ,noterer deg temp med og uten belastning så setter du på mega blokka di ellers vet du ikke om det har noen effekt. så vil vi vite det ,så kanskje vi får lyst til å mod`de vårt det er ikke veldig mye bedre tempratur jeg er ute etter.det er vel mest bråket fra den orginale vifta, jeg er ute etter å fjerne Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 sjekk ribbene fra zalman da, de kan jo fungere Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Siden du først skal legge på en kjøleribbe kan du like godt skaffe deg en heatpipe som går over hele skjermkortet, da har du faktisk plass til 4 80x80 vifter, til ekstrem luftkjøling. Hadde vært mer spennende. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Her er resultatet etter at pappa hjalp meg med litt kutting OSV http://home.no/2121/000_0012.jpg Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hva med tempraturer? så bra ut det der;) Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har ikke funnet ut noe enda rakk ikke det:( Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) MONSTER kjøling jeg skal prøve heatpipe som går over hele skjermkortet, plass til 4 80x80 vifter, hvis det blir plass i kabinettet får kortet på mandag Endret 8. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Hvor kan jeg lese av tempraturer hen da? Speedfan? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvor kan jeg lese av tempraturer hen da?Speedfan? prøv ati sin, "overdrive".. altså i catalyst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå