theDurkan Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg fikk satt inn min nye AMD 2500 igaar. Leste at jeg maa ha laast opp min amd f;r jeg kan klokke. Jeg gikk inn i bios, og satte opp hastigheten til 3200. Det saa ut til aa virke fint. Saa sporsmaalet mitt er om den ikke er laast. Og hva skal jeg sette volten paa? Jeg vil ikke dra fram loddebolte og leke med cpuen, men jeg kan jo stille den i Bios. Er det riktig maate? (har ikke faat konfiguert tastaturet mitt til norsk enda ) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det som er låst på prosessoren er multiplikatoren. Du har klokket vha fsb og det ser ut til å fungere bra. Hvis maskinen fungerer stabilt med de instillingene du har nå trenger du ikke endre spenning. Når man endrer spenningen på en cpu trenger man IKKE voltmodde i utgangspunktet, det er bare å sette opp i BIOS. (man voltmodder skjermkort for å få høyere spenning til gpu -> klokke mer) Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 test om den er stabil i prime 95... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå