Reodor57 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei Har noen kommet over en liste med kompatible kort? Vet noen Sandisk kort passer, men ikke hvilke. Kameraet trengte en stor microdrive og en Creative Muvo2 med 4 GB microdrive måtte derfor ofre "kjernen". Dette var desidert billigere enn å kjøpe microdriven løst. Har andre forsøkt tilsvarende og fått liv i Mp3 spilleren igjen? mvh Lenke til kommentar
C|pher Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har gjort det, nedgradert den til 256 Mb.. sjekk ut disse sidene: 1. 2. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor to linker som peker til samme side? Lenke til kommentar
Reodor57 Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hei C|pher Takker for det, men den siden hadde jeg funnet på forhånd. Ser ut til at det er tilfeldig hvilke kort som virker. I noen av de linkene jeg var innom før jeg kjøpte sto det at noen hadde funnet en liste over kompatible kort (Uten referanse da selvfølgelig), og det var egentlig denne jeg var ute etter. Forsøkte med et Twinmos kort på 256MB som jeg har, men der får jeg media error og den dukker ikke opp på pc'n heller. La inn siste firmware før degraderingen som anbefalt. Hvilket kort har de som har forsøkt brukt? (Så kan jeg lage min egen liste ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå