Marcelo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har nettopp kjøpt et radeon 9600XT skjermkort og har funket helt topp til nå. men problemet er at på 0 x istedet får 8x agp. det står iallrfall det her: trykke egenskaper på skrivebord--->så settings--->så anvanced--->så Smartgart og der såtr an instilt på 0x. vett noen hvordan jeg skal fikse dette her??? bler litt nærvøs siden jeg nettopp har fått det. opps, glemte å nevne at an var innstilt på 8x før jeg innstalerete pc`en på nytt idag(6/5.2004) Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Hadde satt veldig stor pris hvis jeg kunne fått hjelp med dette her. Har hørt at de fleste som henger på dette forumet er veldig skilla i det med pc og sånt. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Installer AGP chipset driver. ... VIA,SIS,Intel, blabla. Bare søk på google.com, sett innstillingene til 8xAGP og reboot, så burde alt funke. Endret 7. mai 2004 av lavizh Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dette virker da veldig rart. Hvis du har den på 0x, så er d AV. Alt er rett innstilt i bios, der står den på 8x. Du må ærlig få et ordentlig svar av noen som er hipp på dette med skjermkort når det gjelder feil! Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kan jo stille på x 0-4-8 i bios trur jeg Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hvis han har ox agp så går det jo ikke data gjennom agp porten, dermed kan han jo ikke få bilde.. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Installer AGP chipset driver. ... VIA,SIS,Intel, blabla. Bare søk på google.com,sett innstillingene til 8xAGP og reboot, så burde alt funke. Dette funker garantert Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Ja, men jeg finner ikke agp chipset driver. finner det bare win 2000, men jeg har win xp pro. så vett noen hvor jeg kan finne det programet eller driver til win xp??? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 er det meg eller er Smartgart borte fra 4.4 driveren? installert ny driver, altså 4.4 i dag .. og den var borte Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 hos meg så er an ikke borte, men instilt på av og det beskymrer meg litt. noen som kan svare på dette her?? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har et Msi KT4 ultra og der står det innstilt på automatisk i biosen og får en eller annen rare grunn så kan jeg ikke stille på det noen som kankje vett hvorfor Lenke til kommentar
Same- Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Kjør 3DMark og se om du får like mange poeng som før, hvis du har kjørt 3DMark før da... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 nei jeg har dessvere ikke kjørt 3DMark før, kor finner jeg det. Jeg har et KT4 ultra hovedkort miente jeg og der for jeg ikke endret på hastigheten til agp`en for en eller annen rare grunn Lenke til kommentar
Same- Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 nei jeg har dessvere ikke kjørt 3DMark før, kor finner jeg det. Jeg har et KT4 ultra hovedkort miente jeg og der for jeg ikke endret på hastigheten til agp`en for en eller annen rare grunn http://www.futuremark.com/download/?3dmark2001.shtml Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ja, men jeg finner ikke agp chipset driver. finner det bare win 2000, men jeg har win xp pro. så vett noen hvor jeg kan finne det programet eller driver til win xp??? Her: Via Hyperion Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg tok å installerte agp chipset Via Hyperton så restartet pc`en men han ville ikke starte så jeg måtte resete noen settings noen som kanskje vett hva grunnen til dette her kan være?? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Fikk til å installere agp chipset nå. men finner ikke akkuratt det programet eller var det en skulle være. ingenting har forandret seg Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Fikk til å installere agp chipset nå. men finner ikke akkuratt det programet eller var det en skulle være. ingenting har forandret seg Veldig vanskelig å hjelpe deg når du ikke oppgir resten av Hardware. I verste fall må du installere windows på nytt. Minner om den lille mulitplikasjonstabellen (som de fleste skulle ha tatt med seg fra grunnskolen): Alt du ganger med 0, blir ....... I smartguarden kan jeg i allefall velge mellom: Off, 4x og 8x Lenke til kommentar
Porky Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hadde akkurat samme problem... installerte Omega drivers og alt ble som det skulle http://www.omegacorner.com/index_ati.html Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hadde samme problemet,(stod off alle plasser, aida32, biosen...) fikke f.eks bare 8000 å noe i 3dmark, normalt 13-14000.. reinstalerte skjermkortedrivere, chipsettdrivere...startet på nytt, så kunne jeg skru på 8x...(i biosen eller i windows) men bruk biosen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå