asad Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har Sonic Acid Pro 4, bare for å nevne det. Får jeg spilt en låt baklengs med det programmet? Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 For dere som ikke vet , står Bump for: B: Bring U: Up M: My P: Post Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Aner ikke om/hvordan du gjør det med programmet du nevner, men Audacity gjør jobben enkelt, kjapt og gratis. Lenke til kommentar
loveland Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har win98 og der kan du gjøre det på Tilbehør/ Underholdning /Lydinnspilning. Er jo sikkert ikke noe dødsbra program til det du skal så jeg vet ikke om det går utover kvaliteten, men det går hvertfal. Har du XP tipper jeg den har det oxo Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Da må jeg spørre: Hvorfor? På det nye D12 alumet, rapper Bizzy ting baklengs. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Lydinnspilling i windows. Kanskje du må bruke waw, ikke helt sikker. Alle burde sette seg ned med mikrofon, si navnet sitt baklings for så spille det av baklengs. Blir baklengs baklengs forlengs? Bare en måte å finne det ut på :-) Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Lydinnspilling i windows. Kanskje du må bruke waw, ikke helt sikker. Alle burde sette seg ned med mikrofon, si navnet sitt baklings for så spille det av baklengs. Blir baklengs baklengs forlengs? Bare en måte å finne det ut på :-) jup Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 har du lest rettningslinjene angående bumping? Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Menmen, du finner sikkert en plugin til winamp på www.winamp.com som fixer jobben, mener at jeg hadde noe sånt engang... husker en kompis av meg modifiserte en kassettspiller slik at den spilte kassettene baklengs hvis han stakk en blyant inn i et hull i den. Ganske tøft egentlig, men samtidig ikke... Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Traktor DJ Studio har en sånn funksjon. http://www.native-instruments.com/index.php?traktor_us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå