Gå til innhold

Ny Musematte til Logitech Dual Optical

Anbefalte innlegg

Heisann

Sitter her med min gode gamle Everglide Giganat, så plutselig en dag la jeg merke til at matta var slitt ned til en helt glatt overflate i midten.

Ikke glatt i positiv mening, men en slags seig jevn greie. etter litt føling fant jeg ut at yterst i hvert hjørne var den fortsatt like god som ny. Hadde ikke vært der ute så mye.

Resultatet er at jeg har lyst på en ny, fordi jeg ikke klarer meg med et lite hjørne, og å gå tilbake til mitten og det tjæreaktige belegget der gidder jeg ikke. Så når jeg sendte inn en vare til feilsøking og retur til komplett.no i dag tenkte jeg at jeg kunne få dem til å sende med en musematte tilbake. praktisk å få i samme pakka når jeg først skal få noe sendt til meg.

Etter å ha kikka litt rundt på komplett.no's "enorme" utvalg av musematter fant jeg vel ut at valget står mellom

Icemat Black 2nd Edition

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122848&cks=PRL

Steelpad 4S

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117122&cks=PRL

klart, func er jo også en mulighet, men jeg ønsker ikke å gå så mye ned i størrelse fra Gigantaen, har forstått at func sliter litt med at du plutselig er ute på gummien. Hvordan er Steelpad 4S og Icemat Black 2nd Edition i størrelse?

Vil helst ha Steelpad'n, men det står at den ikke funker med andre Logiech mus en MX serien. Stemmer dette? eller kan man bruke den... har ikke lyst til å kjøpe en matte jeg ikke får brukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv synes jeg funcen er best da :thumbs: (ikke noe problemer med plassmangel heller)

Men ville vel gått for steelpaden ja! Den er ikke så værst den heller.

Hvilken mus er det du har? Om det ikke er en MX mus er jo Steelpad 4D ett alternativ? Står ikke spesifisert noe om at den ikke fungerer med forskjellige muser...

Lenke til kommentar

Dual Optical????? Dual optical er for kvinner og östeuropeere :)

Nei da, men du maa vite at dual optical aldri er bra paa glass, den kommer4 til aa hoppe som faen. Kjöp deg ny mus og gaa med revelcell eller faa deg et svart underlegg, samme faen hva :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe Steelpad vil jeg anbefale deg og kjøpe 4D. Det er den beste steelpaden, selv om den er den billigste. De i aluminium har en ekkel svisj lyd når du drar musa over. 4D er i plast og er 2 sidig.

Lenke til kommentar

yess yess, eg sitte her med ie 4.0 og steelpad 4S , den er nice...glir som et olja lyn. kansje litt skrape lyd men icemat sin skrapelyd er dobbel så høy. kansje med noen mouseskates så blir den ganske stille. 4S er en perfekt matte til gaming iaff. jeg hadde en everglide giganta den gidde jeg vekk til en kompis fordi den ble slitt, så hadde jeg en func. den gidde jeg vekk til broren min (altfor liten plass) og nå sitter jeg med 4S :thumbs:

Lenke til kommentar

Steelpad snakker om at 4S bare funker på nyere optiske mus, da i MX serien hos logitech.

Noen som vet om dette er sant?

Har egentlig litt lyst på noe som ikke slites så lett (glass/alu), sleit ut gigantaen på 9 mnd. Har da mest lyst på alu. men hvis ikke Dual Optical'en min funker på Steelpad 4S så gidder jeg ikke kjøpe ny mus i tillegg. da velger jeg heller en annen. og da kan det se ut som jeg prøver IceMat.

Men noen som vet noe om 4S og Dual Optical?

P.S Takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...