stidz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) har bestemt meg for og sette inn en vifte med et rør som leder rett ut til "frisk luft"(kommer jo fra rommet som ikke er så friskt da men). så lurte på om jeg burde bruke en 80 vifte med 75 rør eller en 120 vifte med 100 rør. grunnen til at målene ikke er 120 og 80 er at jeg ikke har funnet rør i denne størrelsen. som er glatte inni og ganske stive. tenker nå på avløpsrør(PVC typen tror jeg det er) edit: kabinett vifte i front på chieftec. (må gjørra no med fronten der ass den er så ugly) Endret 6. mai 2004 av stidz Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) har bestemt meg for og sette inn en vifte med et rør som leder rett ut til "frisk luft"(kommer jo fra rommet som ikke er så friskt da men). så lurte på om jeg burde bruke en 80 vifte med 75 rør eller en 120 vifte med 100 rør. grunnen til at målene ikke er 120 og 80 er at jeg ikke har funnet rør i denne størrelsen. som er glatte inni og ganske stive. tenker nå på avløpsrør(PVC typen tror jeg det er) edit: kabinett vifte i front på chieftec. (må gjørra no med fronten der ass den er så ugly) Prøv med 80mm vifte og 100mm rør. Dytt viften inn i røret, og kutt og herj litt med feste og tetning. Tror det blir penere. Og ja chieftec fronten ble designet for å bli moddet! Endret 6. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 det er greit da gjør jeg det. starter med den dag eller i morra. plus at jeg starter på pc inni skuff prosjektet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå