Gå til innhold

Trenger et ikon

Anbefalte innlegg

Er nå ferdig med den flotte siden og alt er fryd og gamen.

MEN; jeg trenger seff et ikon til den fine CD'en min. Programmet heter Troja .NET og spiller på den trojanske hesten. Noen som vet om konkrete ikoner som kan passe? Vil ikke ha link til ikondatabaser, da jeg ikke har tid til å titte gjennom selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Program? .NET? Ikon?

Hva er et CD-ikon?

Har du laget et program? Og vil ha et ikon til det? Eller har du laget en webside og vil ha et favicon? I første tilfelle er denne tråden kraftig feilpostet, og jeg har ikke noe annet valg enn å rapportere det, i andre tilfellet kan jeg bare anbefale deg å lage et selv. 16 x 16 pixler, lagre som favicon.ico.

Lenke til kommentar
Program? .NET? Ikon?

Hva er et CD-ikon?

Har du laget et program? Og vil ha et ikon til det? Eller har du laget en webside og vil ha et favicon? I første tilfelle er denne tråden kraftig feilpostet, og jeg har ikke noe annet valg enn å rapportere det, i andre tilfellet kan jeg bare anbefale deg å lage et selv. 16 x 16 pixler, lagre som favicon.ico.

Rapportere det ?

Han er jo moderator selv !

Da kan han jo bare flytte det selv, ikke sant. ;)

EDIT : ikon er noe grafisk, og forumet vi er i nå heter webdesign........

er det feipostet da?

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar
Rapportere det ?

Han er jo moderator selv !

Spiller ingen rolle, han står ikke over de regler og lover som er her... Hadde vært litt kjipt om politiet og dommerne, som er den utøvende makt, stod over de norske lover...

Edit: Ja, webdesign er en ting. Grafikk er en annen ting. Ikke all grafikk hører til på Internett.

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar

Leste igjennom rapporten deres enden. Virket som solide saker dere har laget. Jeg er selv IT student, og hadde stor nytte av å lese deres rapport. Min kunnskap rundt .Net plattformen er betydelig øket. Gleder med til å teste ut online demoen i slutten av mai.

Lenke til kommentar

.NET fordi det er nytt og utfordrende (sensorer digger sånt :p )

Neida, .NET var et krav fra oppdragsgiveren. Dessuten er det godt tilrettelagt for distribuering, og dette systemet er i høyeste grad distribuert sånn det er tenkt utplassert

CRM er kundebehandling og oppfølging på godt norsk

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...