enden Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er nå ferdig med den flotte siden og alt er fryd og gamen. MEN; jeg trenger seff et ikon til den fine CD'en min. Programmet heter Troja .NET og spiller på den trojanske hesten. Noen som vet om konkrete ikoner som kan passe? Vil ikke ha link til ikondatabaser, da jeg ikke har tid til å titte gjennom selv Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Program? .NET? Ikon? Hva er et CD-ikon? Har du laget et program? Og vil ha et ikon til det? Eller har du laget en webside og vil ha et favicon? I første tilfelle er denne tråden kraftig feilpostet, og jeg har ikke noe annet valg enn å rapportere det, i andre tilfellet kan jeg bare anbefale deg å lage et selv. 16 x 16 pixler, lagre som favicon.ico. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Program? .NET? Ikon? Hva er et CD-ikon? Har du laget et program? Og vil ha et ikon til det? Eller har du laget en webside og vil ha et favicon? I første tilfelle er denne tråden kraftig feilpostet, og jeg har ikke noe annet valg enn å rapportere det, i andre tilfellet kan jeg bare anbefale deg å lage et selv. 16 x 16 pixler, lagre som favicon.ico. Rapportere det ? Han er jo moderator selv ! Da kan han jo bare flytte det selv, ikke sant. EDIT : ikon er noe grafisk, og forumet vi er i nå heter webdesign........ er det feipostet da? Endret 8. mai 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Rapportere det ? Han er jo moderator selv ! Spiller ingen rolle, han står ikke over de regler og lover som er her... Hadde vært litt kjipt om politiet og dommerne, som er den utøvende makt, stod over de norske lover... Edit: Ja, webdesign er en ting. Grafikk er en annen ting. Ikke all grafikk hører til på Internett. Endret 8. mai 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) http://disabused.com/troja/index.html Skulle brukes på en CD i tillegg ja Er uansett for sent nå, så bare la denne tråden dø i fred, og du ikke vil diskutere litt mer Endret 8. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Var uansett kledelig det ikonet på høyresiden... Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 om du kalle det ikon så bør du sjekke øynene dine Men jeg fikk faktisk tak i en 16*16 versjon av den som ligger på CD-en. Har bare totalt glemt å implementere den på siden Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Leste igjennom rapporten deres enden. Virket som solide saker dere har laget. Jeg er selv IT student, og hadde stor nytte av å lese deres rapport. Min kunnskap rundt .Net plattformen er betydelig øket. Gleder med til å teste ut online demoen i slutten av mai. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Det var jeg som tok meg av .NET teorien Men seriøst - klarte du å lese hele rapporten uten å sovne? Det er mer enn jeg presterte Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Så på siden at det var en CRM du/dere hadde laget. Hva er det, og hva står det for? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Customer relationship management? Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) .NET fordi det er nytt og utfordrende (sensorer digger sånt ) Neida, .NET var et krav fra oppdragsgiveren. Dessuten er det godt tilrettelagt for distribuering, og dette systemet er i høyeste grad distribuert sånn det er tenkt utplassert CRM er kundebehandling og oppfølging på godt norsk Endret 10. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå