Gå til innhold

Kopibeskyttelse

abaddon

Anbefalte innlegg

Jeg har soundtracket til spillet SSX3 på CD. Den tenkte jeg å få over på MP3-spilleren min.

Problemet er bare at den er kopibeskytta :thumbdown:

Noen forslag? Regner vel egentlig ikke med svar, da dette er litt "på kanten" :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen forslag? Regner vel egentlig ikke med svar, da dette er litt "på kanten" :hmm:

Sukk, "på kanten"?? Nei, retten til privatkopiering av åndsverk er faktisk lovfesta. (Det var ikkje svar på spørsmålet ditt, men litt folkeopplysning var på sin plass :))

Lenke til kommentar
Noen forslag? Regner vel egentlig ikke med svar, da dette er litt "på kanten"  :hmm:

Sukk, "på kanten"?? Nei, retten til privatkopiering av åndsverk er faktisk lovfesta. (Det var ikkje svar på spørsmålet ditt, men litt folkeopplysning var på sin plass :))

Det er sant, men selv om det norske lovverket tillater det, er det ikke sikkert at hw.no tillater det ;)

Hvis du har lest retningslinjene vil du finne ut dette:

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet.

Videre står det under "Hva er piratvirksomhet":

Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder

og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder

dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale.

Selv om denne nok er litt på kanten, så har slike tråder sluppet unna stengedøden før.

(Det var heller ikke et svar på spørsmålet ditt, men litt folkeopplysning var på sin plass)

:)

Lenke til kommentar

Jeg skrev "på kanten" fordi jeg regnet med at tråden ville bli fylt opp av folk som ville ha stengt tråden pga piratkopiering osv. Håpte på et par seriøse svar, og det har jeg fått. :)

Ingen som fungerer ordentlig da... :roll:

Prøvde med cdda2wav selv, skal sjekke det etterpå, sist jeg sjekka hadde den brukt 1 time på 10%! :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...