evil-twin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har både grå og svart mesh. Hvilken farge burde jeg velge, eller burde jeg lakke meshen i kabinettfargen? Kabinettet skal bli met. blå. Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hmm, veldig personlig opp til deg sak. det er jo du som skal sitte ved det. offtopic: Men hvor får man kjøpt sånn mesh? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kan hende dere ler nå, men hva er en mesh? lettere og komme med forslag da Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Mesh er slags gitter, eller grill som noken vil kalle det:P Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Da ville jeg ha lakkert mesh'n hvit. Hvit og blått passer meget godt sammen Endret 7. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ja, hvor får man kjøpt slik? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Ja, hvor får man kjøpt slik? Mvh, Haakon Den jeg har, er kuttet ut av noe ikea kontorstuff. http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...308&cattype=sub @Zippo: Ikke dumt, ikke dumt. Kanskje jeg skal bytte litt på det jeg tenkte, og bruke blå met. som basisfarge og hvit som detajlfarge... /edit: Leif. og jeg fant jeg fant@ikea Endret 7. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå