Haraldson Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Angående bruk av terningkast: Les her Bare sånn til senere, liksom. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Sorry sorry, visste ikke det der. Men jeg likte siden (vet ikke hvorfor, kan ikke gi en veldig god grunn) men bakgrunnen likte jeg ikke. Ble for mange sirkler. Ang. terningkast: Får jeg en 4er på skolen f.eks blir jeg fornøyd, og hvis dette er noe du spør om du bør fortsette på, og fikk 4 av meg, så er det absolutt noe å fortsette på. Bra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg likte den utenom bakgrunnen. Men kan bli vanskelig å få mye info inni den lille designen da... Terningkast: ITavisen.no Ludrio Styled..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Jeg likte den utenom bakgrunnen. Men kan bli vanskelig å få mye info inni den lille designen da... Terningkast: ITavisen.no Ludrio Styled..? Neida Alle ser jo forskjellen Endret 8. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Bra jobba dette da gordito! Synes helt klart du bør bruke denne... Grønt er å blir en fin og smooth farge når den brukes rett, og viss du klarer deg med en side med ikke for mye innhold kan dette utkastet bli veldig bra. Gleder meg til html versjonen kommer,, få noen skikkelig nasty mouseovers da,, Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kort sagt så synes jeg fisk 2 var best. Den falt mest i smak hos meg iallfall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Off topic: hva er en fisk? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Off topic: hva er en fisk? Det ordet som blir brukt her for et designutkast.. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skjønner ikke hetsen av den bakgrunnen, synes den gjorde seg jeg. Bedre enn den ensfargede grønne i hvert fall. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Synes bakgrunnen var litt fin, men den stjal alt for mye oppmerksomhet! Du burde tone den litt ned (mindre kontraster og opacity), og kanskje gjøre noe på selve layoutet som vil ta mer fokus... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) OI! Skal si vi har fått en ny designer inn på forumet med stil og smak for sånne skikkelige rene pene sider! De fiskene er jo bare helt til å forelske seg i ..... Fortsett med det fine arbeidet! Endret 10. mai 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg likte den utenom bakgrunnen. Men kan bli vanskelig å få mye info inni den lille designen da... Terningkast: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) OI! Skal si vi har fått en ny designer inn på forumet med stil og smak for sånne skikkelige råe sider! De er jo ikke RÅ i den forstand, de er bare søte og stil(rene)ige.. Dette innlegget kan kanskje missforståest, men for å si det sånn, det er najs Endret 9. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå