petra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hei. jeg driver å skriver ett essay om dvd menyer, og dvd-meny-design. er det noen som har noen formeninger om dette temaet. eksempler på gode menyer... god design.. +++ hadde satt fryktelig pris på noen innlegg!! HVa er en god dvd meny??? og eventuelt en dårlig en?? Lenke til kommentar
karrog Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Hei. Jeg mener at en god meny bør være oversiktelig, men likevel kul. Er ingen grafiker, men jeg synes menyene til Fridays filmene ikke er så veldig kule, inneholder veldig lite materiale. Menyene bør være oversiktelige, man bør lett kunne se alle valgene, ikke ha noe som er bortgjemt. Jeg synes også det er litt viktig og kult at når man har valgt så skjer det ting i tre fire sekunder, litt lyd og bevegelse i menyen. Enkelte dvd plater inneholder kjedelige menyer, som PLAY, SUBTITLES. Ikke noe mer... Litt kult også når man svitsjer mellom forksjellige valgene at det også skjer noe i bakgrunnen... Håper dette hjalp litt på vei EDIT: Svarte selv om du har lagt innlegget ditt på et litt sted.... burde kanskje flyttes til video eller Lyd&Bilde Endret 6. mai 2004 av karrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå