Gå til innhold

HJELP. For varmt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mye testing av klokking og nye kjølesystemer i PCn min, har det ofte hendt at ting blir litt varmere enn de skulle ha vært.

Eneste jeg har opplevd er at PCn kjæsjer, så må du vente litt til ting kjøler seg ned (10minutter), så klokker du litt mindre neste gang. Men, du klokker ikke, så det funker sikkert ikke like greit. Så lenge PCn oppfører seg normalt ved den temperaturen, har det sikkert ingenting å si.

Men, selvsagt, ting kan jo bli herpa også, uten at jeg har opplevd det gjennom mine titals 'varmekjæsj'.

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar
Med mye testing av klokking og nye kjølesystemer i PCn min, har det ofte hendt at ting blir litt varmere enn de skulle ha vært.

Eneste jeg har opplevd er at PCn kjæsjer, så må du vente litt til ting kjøler seg ned (10minutter), så klokker du litt mindre neste gang. Men, du klokker ikke, så det funker sikkert ikke like greit. Så lenge PCn oppfører seg normalt ved den temperaturen, har det sikkert ingenting å si.

Men, selvsagt, ting kan jo bli herpa også, uten at jeg har opplevd det gjennom mine titals 'varmekjæsj'.

jah men jeg har ikke klokka det:)men har ikke hatt noe "kræsj" enda. men er redd for at allt skal gå en viss plass

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
53c er vell ganske akseptabelt vill jeg tro

håper da det:\

ja da, 53 er jo bare "påfyll og småkaker" når du kommer opp i 70-75, kan du slå alarm, men selvsagt er kaldere alltid bedere :)

PS: er du OP i norgeshubben 30GB???

Er nok OP på Norgeshubben ja på 5gb/30gb/50gb/100gb og 200gb hubben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...