RaW_DeNiM Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hei jeg har ett gainward geforce fx5900. er 53 grader for varmt? da er tempen i rommet 25-27. nå som det er så varmt ute... . kan den gå til hel***e? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Med mye testing av klokking og nye kjølesystemer i PCn min, har det ofte hendt at ting blir litt varmere enn de skulle ha vært. Eneste jeg har opplevd er at PCn kjæsjer, så må du vente litt til ting kjøler seg ned (10minutter), så klokker du litt mindre neste gang. Men, du klokker ikke, så det funker sikkert ikke like greit. Så lenge PCn oppfører seg normalt ved den temperaturen, har det sikkert ingenting å si. Men, selvsagt, ting kan jo bli herpa også, uten at jeg har opplevd det gjennom mine titals 'varmekjæsj'. Endret 6. mai 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Med mye testing av klokking og nye kjølesystemer i PCn min, har det ofte hendt at ting blir litt varmere enn de skulle ha vært. Eneste jeg har opplevd er at PCn kjæsjer, så må du vente litt til ting kjøler seg ned (10minutter), så klokker du litt mindre neste gang. Men, du klokker ikke, så det funker sikkert ikke like greit. Så lenge PCn oppfører seg normalt ved den temperaturen, har det sikkert ingenting å si. Men, selvsagt, ting kan jo bli herpa også, uten at jeg har opplevd det gjennom mine titals 'varmekjæsj'. jah men jeg har ikke klokka det:)men har ikke hatt noe "kræsj" enda. men er redd for at allt skal gå en viss plass Endret 6. mai 2004 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 53c er vell ganske akseptabelt vill jeg tro Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 53c er vell ganske akseptabelt vill jeg tro håper da det:\ Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 53c er vell ganske akseptabelt vill jeg tro håper da det:\ ja da, 53 er jo bare "påfyll og småkaker" når du kommer opp i 70-75, kan du slå alarm, men selvsagt er kaldere alltid bedere PS: er du OP i norgeshubben 30GB??? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ingenting å bekymre seg for.. som sagt, rundt 70 så kan du begynne å tenke på alternativ kjøling. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 53c er vell ganske akseptabelt vill jeg tro håper da det:\ ja da, 53 er jo bare "påfyll og småkaker" når du kommer opp i 70-75, kan du slå alarm, men selvsagt er kaldere alltid bedere PS: er du OP i norgeshubben 30GB??? Er nok OP på Norgeshubben ja på 5gb/30gb/50gb/100gb og 200gb hubben Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 denna burde hjelpe deg leg merke til at viften selges seperat Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 denna burde hjelpe deg leg merke til at viften selges seperat NICE:(-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå