X-Fiesta Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har kjøpt et brukt Chieftec Scorpio,med masse løse deler.... Har identifisert nesten alt,men lurer hva dette er: P.S. Det lille bilde fant jeg på Chieftec's hjemmeside,men klarte ikke å finne ut hva det var... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 det er en holder til gamle pci kort. de som var før var ganske lange, derfor måtte de ha en holder så de ikke skulle brekke. godt nok forklart ? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 wow.... jeg har oxo en sån, den skal ut nå... har aldri vist hva det var så den har fått stå der Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Den kan da kanskje brukes til en interessant casemod? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 De fleste pleier å spørre om ferritringen. :> Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 det er en holder til gamle pci kort. de som var før var ganske lange, derfor måtte de ha en holder så de ikke skulle brekke. godt nok forklart ? Takker! Har ikke så veldig bruk for det m.a.o.... Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 er også til extra lange pci-kort en kamerat av meg bruker den Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 De fleste pleier å spørre om ferritringen. :> ..eller ROM-skinnene ! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 ..eller ROM-skinnene ! Litt fjer hvis man ikke forstår hvordan man bruker de :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå