RolfOve Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg opplever at jeg mister bokstaver i CS og teksturer kommer med rare farger. Jeg har 9600xt og kjører Windows XP. Endret 6. mai 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har du mulighet til å ta et skjermbilde? Slik at vi ser hva det er du mener... Det kan minne litt om artifacts, men er litt usikker... Har du klokket det? Peace... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Nei. Men bruker dynamisk overklokking som ligger i ATI sin programvare. Skal ta et skjermbilde. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Noen som har plass til å legge ut? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Så kortet er overklokket? Har du prøvd å klokke ned? Evt skru ac agpfast write i bios? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) kan ta av dynamisk overklokking. poenget er at dette har kommet den siste tiden, Endret 8. mai 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Her er et eksempel: Kortet er relativt nytt, er vel 5 månender gammelt nå. Opplevde dette for første gang for ca måned side. Mister altså bokstaver og vegger osv kan bli svarte. Har ikke hatt problemer i farcry. Endret 8. mai 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Sett AGP Aperture size til 64 istedenfor 128 Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hadde det samme problemet før jeg også. Skjedde som oftes når jeg gikk inn og ut av cs flere ganger etter hverandre. La inn nye omega drivere og alt ga seg. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kan også være en Anti Alias greie. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Her er et eksempel: Kortet er relativt nytt, er vel 5 månender gammelt nå. Opplevde dette for første gang for ca måned side. Mister altså bokstaver og vegger osv kan bli svarte. Har ikke hatt problemer i farcry. off topic He he he he. Minner meg om da mitt gammle GForce 2mx tok natta i et lite ekspriment . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå