Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke husker helt feil skal du fukte stedet du skal ha etchen på med vann(med en dråpe salo i), og selve etchen. Så er det vel bare å kline den på, og fjerne alle luftboblene du finner ved hjelp av den plastdingsen du har. Om den ikke egner seg helt, bruk er visakort. Får du veldig store bobler som du ikke får ut med plast, bruk en liten nål og stikk hull på bobla.

Lenke til kommentar

Vann og Zalo, akkurat som jeg alltid har gjort med sotfilm. Har prata med noen og de kunne bekrefte at det var på den måten med etch skal festes. Uansett om det er lim på den, så er det like greit å bruke vann og Zalo for å fjerne bobler som du sikkert kommer til å få.

Lenke til kommentar
Det er ikke annbefalt å gjøre det, men jeg gjør det hvis de ikke går vekk om 3-4 dager :)

Hvordan skal skal det gå?? Etchet er helt tett, og da vil ikke vannet kunne fordampe? Men vannet vil bli liggende inni bobla.

Lenke til kommentar

-Dårlig bruk av emnefelt

Emnefeltet ditt beskriver svært lite om hva tråden din handler om. Jeg er sikker på at det ikke bare er meg som ikke forstod hva tråden gikk ut på kun utav å lese emnefeltet. Leser du retningslinjene, så er det et punkt om akkurat dette her. Prøv en gang til ;)

Stenges

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...