Torjus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har kjøpt et Etch og det eneste som følgte med utenom Etch't var en plast dings. Hvordan monterer jeg dette? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Om jeg ikke husker helt feil skal du fukte stedet du skal ha etchen på med vann(med en dråpe salo i), og selve etchen. Så er det vel bare å kline den på, og fjerne alle luftboblene du finner ved hjelp av den plastdingsen du har. Om den ikke egner seg helt, bruk er visakort. Får du veldig store bobler som du ikke får ut med plast, bruk en liten nål og stikk hull på bobla. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Oki, Noen som kan bekrefte dette sånn jeg er sikker? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Gjort det selv, så det burde funke lissom. (2 ganger) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 jeg kjenner en annen, han brukte ikke vann og zalo osv Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 tror nok van med litt zalo er løsningen ja. dette gjorde jeg også. men ikke på pc da. festa logoen til firmaet til pappa eller no sånn Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Altså ta et glass vann med en dråpe zalo og bruke fingeren å gni litt rundt på Etch't så lime på? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Å lime på en Etch skal være som å feste på sotningsfilm, og da skal du rett og slett bade plexien i vann. Jo mer vann jo bedre. Fulgte det virkelig ikke med en bruksanvisning? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vann og Zalo, akkurat som jeg alltid har gjort med sotfilm. Har prata med noen og de kunne bekrefte at det var på den måten med etch skal festes. Uansett om det er lim på den, så er det like greit å bruke vann og Zalo for å fjerne bobler som du sikkert kommer til å få. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg hadde litt vanlig såpe som det stod på hjemmesiden til de som laget etch. Men det ble 2 luftbobler, men det sies at dem går vekk om noen dager Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 du kan stikke ut luftboblene med ei nål... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Det er ikke annbefalt å gjøre det, men jeg gjør det hvis de ikke går vekk om 3-4 dager Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Den går ikke vekk, med mindre det ikke er noe magisk med de etchene da Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er ikke annbefalt å gjøre det, men jeg gjør det hvis de ikke går vekk om 3-4 dager Hvordan skal skal det gå?? Etchet er helt tett, og da vil ikke vannet kunne fordampe? Men vannet vil bli liggende inni bobla. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) -Dårlig bruk av emnefelt Emnefeltet ditt beskriver svært lite om hva tråden din handler om. Jeg er sikker på at det ikke bare er meg som ikke forstod hva tråden gikk ut på kun utav å lese emnefeltet. Leser du retningslinjene, så er det et punkt om akkurat dette her. Prøv en gang til Stenges Endret 7. mai 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg