panybs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg skal ha ny mobil med ringkontant kort eller djuce abbonemang. Jeg kan strekke meg litt på ringkontant men går ikke over 2000kr på abbonemang. Funksjoner: -Kalender: JA VELDIG VIKTIG! -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:hmm ? -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:nei -Spill:ikke viktig Form: -Helst klapp -Vekt: Håper på en liten og tett. -Antenne: intergrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger men kan klare meg med mindre -Størrelse på skjerm: samme egentlig. -Touchscreen: nei Diverse: -Merke: Samme for meg. -Kamera: NEI! -Videokamera: nei -Symbian: nei -triband:VET IKKE HVA ER -Infrarød port:ja -Bluetooth:JA -Minne: Vil helst ha litt minne Minnekort?:nei -Polyfoniske ringetoner:ja men klarer meg uten -MP3: nei -Radio:nei Det viktigste for meg er at den har en GOD kalender funksjon. Den skal helst ha lommebok. Jeg fokuserer også litt på at den er liten helst klapp. Bluetooth kan jo erstates med datakabbel. Har vel egentlig nevnt det viktigste. Men som sagt kalender er viktigst. takk for alle svar Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Vil anbefale LG G5400 eller Samsung X100. Se denne tråden for mer info. X00 har bra kalenderfunksjoner visstnokl, men er ikke klapp. LG G5400 er klapp, men har ekstern antenne. Amobil.no har tester av begge. Edit: Oops, så ikke at du skulle ha blåtann. Sorry, var visst ingen vits i dette da. Får man blåtann under 2000 kr i det hele tatt? Endret 6. mai 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
panybs Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 ja sett til på se t630 og se t68i de har begge blåtann. Lenke til kommentar
panybs Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 stor prisforskjell da men Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sant det, men det kommer jo an på hva du trenger da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå