Kultom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Er det ikke det det heter? Forbedring? Version 1 : Splish.nov-1 Version 2 : Splish.no-v2 Må nok gjøre om på hele designet på siden fant jeg ut, for det ble så rotete på den jeg har nå Så jeg tenkte jeg skulle begynne med å få grillet headeren (er det nå det det heter eller har jeg misforstått?) min. Mvh, Meg Endret 6. mai 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Nei Må forresten legge til at rundt V.2 så skal det være border="1" Endret 6. mai 2004 av bugbear Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Eh neh! Link nr. 1 fungerer ikke. Endret 6. mai 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Der ja, funker nå ja. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Nummer én var tom, og veldig kjedelig.. Nummer 2 var så tom at jeg ikke så noen ting.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det var en smule kjedelig.. prøv å legg til masse masse filter, så inverterer du og legger til masse filter... da blir det stilig uansett *host, ironi, host* seriously, syns de var litt kjedelig.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det var en smule kjedelig.. prøv å legg til masse masse filter, så inverterer du og legger til masse filter... da blir det stilig uansett Hehe. Må ikke glemme lens-flaren, da. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Var kanskje litt kjedelig. Du burde prøve å legge til noe som skaffer litt mer oppmerksomhet. Jeg har ikke noen forslag, men farger pleier å jøre susen.. Forøvrig var v2 finest, men prøv å legg til litt mer, ble veldig tomt i midten. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Som de fleste sier, litt tomt. Men det er myye lettere å se om header er bra hvis man får se den i forhold til en side. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis du får litt mer inni 1'en så ville jeg gått for den Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Trur kanskje det hadde gjort seg med annen bakgrunds farge jeg, ut fra hva dere sier. Hvit er kanskje ikke det beste valget :/ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hva slags side er dette? hva skal den inneholde? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Er bare ett lite prosjekt, en hjemme side for meg og dama. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Få lagt ut litt mer i tillegg til nummer 1, siden det var den som virka best.. så blir det litt lettere å vurdere ;D Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Få lagt ut litt mer i tillegg til nummer 1, siden det var den som virka best.. så blir det litt lettere å vurdere ;D K, du kan jo se siden, jeg ble ganske u-fornøyd med den så. Jeg personlig liker ikke 1'ern noe særlig sidenn jeg satt sammen den på kanskje 15min eller mindre. Url til siden slik den er nå, men Forhåpentligvis tar ikke eksamens tiden opp alt for mye tid slik at jeg heller kan lage meg en ny en... Splish.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå