Maynard James Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hoy, jeg har nettopp satt i en floppydisk i pc'n min. skal boote med den. når jeg putter i en msdos startdiskett bare starter den helt normalt og går til windows. hva er galt? floppy'en funker fint i windows trenger hjelp Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du må nok endre på oppstarts instillingene i bios. Slik at floppy står som førstevalg, ikke hdd. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 prøvde det også. men det funka heller ikke rart dette Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) lyser diodelyset på disken hele tiden?.. Da er det godt mulig du har satt floppykabelen i feil vei.. EDIT: beklager.. så nå at floppy funket fint i windows.. First boot device skal altså være 1.44 floppy Boot up floppy seek skal også være på. Endret 6. mai 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 tusen takk nå funker det. måtte sette hdd-0 på second device. ellers ville ikke pc starte uten disketten litt logisk kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå