danweb.cjb.net Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) I morgen er jeg den stolte eier av en MEC 1760 NX BLack håper jeg blir fornøyd med denne når det er min første LCD skjerm..... sitter her med en panasonic 15" gammal skjerm er det noen som har erfaringer med denne skjermen? lurer spent på om den lever opp til mine forventninger (noe den sikkert gjør ) Endret 6. mai 2004 av danweb.cjb.net Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ta kontakt med oivind_dahle, han har en del greie på lcd skjermer. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har bare dette å si: http://hardware.no/art.php?artikkelid=5454 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du kommer til å bli henrykt, de 15'tommern dn kommer til å se ut som dukke teater i forhold til NEC'en regner jeg med. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 ... og hva er galt med dukketeater? Hehe. NEC 1760NX Lenke til kommentar
TJ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har brukt en svart NEC 1760NX siden påskeferien, og jeg er strålende fornøyd. Ønsker du å lese min oppfatning av skjermens gode og dårlige egenskaper, så les denne brukererfaringen Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 takker for tilbake mel. gleder meg enda mere nå!! Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 takker for tilbake mel.gleder meg enda mere nå!! Vel, du bør glede dæ enda enda mer ! Denne skjermen er hæli ! Håper å få en sånn t jul. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 takker for tilbake mel.gleder meg enda mere nå!! Vel, du bør glede dæ enda enda mer ! Denne skjermen er hæli ! Håper å få en sånn t jul. Er vel en liten stund til jul? Lenke til kommentar
karseye Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Denne skjermen er hæli ! Indeed. Det er den... Meget bra til filmvisning såvel som til spill, lesing av tekst, bildemanipulering osv. Noen som vet hvilken kalibreringsmetode som er enklest/greiest/best? Endret 6. mai 2004 av karseye Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 er det noen som har erfaringer med denne skjermen? Du kan jo kikke på erfaringene som er lagt inn i prisguiden: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3629 Oppfordrer forøvrig alle til å legge inn begrunnede erfaringer i prisguiden på produkter de selv har testet. Slik informasjon er meget verdifull for andre lesere! Mvh, Amund Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Grattis da. Håper du kommer med dine erfaringer også da Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 klart jeg skal komme med mine erfaringer, men vil teste den "grundig" først. er selvsagt ikke en LCD guru som deg Øivind Dahle men skal legge ut mine erfaringer etter litt testing i spill og vanlig bruk så vell som å se på DVD.. gleder meg sinnsykt til skjermen når jeg nå sitter her med panasonic'en på 15 ".. må si meg selv veldig inponert over LCD Guiden. har lest den mange ganger og det var den som hjalp meg til å bestemme meg for skjermen. selv om jeg er ganske ny her på forumet blir jeg tatt seriøst noe som jeg ikke har blitt på andre steder. (nevner ikke navn) det er mye mer trivlig å være på et forum der folk ikke slenger dritt til alle som mener noe forskjellig fra seg selv Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 nå har jeg fiksa og satt opp skjermen.. å herregud for en skjønnhet kommer med mer info etter på i kveld fordi jeg skal på jobb men fy fa** det er som himmel og helvet fra 15" panasonic'en min verdt penga?? JAJA hint: "VELDIG GLAD" Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har lyst på jeg også.. Sitter her på en 17" CRT skjerm som ikke klarer høyere oppløsning en 800x600 i spill av en veldig merkelig grunn. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Gratulerer med eit godt valg. Håper den innfrir dei ønskjer og behov du har for skjermen din. mvh JanEirik Ein av LCD testarane her på hw. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Trenger nok ny skjerm snart jeg og, og jeg får veldig lyst på den skjermen når jeg ser hva alle dere skriver om den Sitter på en Multigraph 447Za NOKIA skjerm som faktisk er ganske bra, men som begynner å bli i eldste laget.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå