notarget Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Have fun og gi oss MASSE nyheter og previews Edit: Masse bilder Endret 6. mai 2004 av notarget Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er den tiden på året igjen, hvor alt som kan krype og gå innen spillindustrien reiser til Los Angeles for å delta på E3-messen (Electronic Entertainment Exposition). Og i år som i fjor reiser naturligvis også Gamer.no til USA for å være med på den store begivenheten. Les artikkelen her Lenke til kommentar
wise Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 en bitte liten pirke-rettelse: lucasarts har aldri noen stand på E3, alt de viser er bak lukkede dører Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Lykke til da!! men, hvem av dere er det som drar??? Endret 6. mai 2004 av alfabanan Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Følg opp Funcom!!! De er fra Norge..dere er fra Norge..dere burde få en ekslusive!! AKIRA Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Lykke til da!! men, hvem av dere er det som drar??? Jeg (Erling Ellingsen) og Kjetil A. Gogstad. Vi er er begge i Los Angeles nå, og ser frem til å begynne med jobbingen. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Lykke til da!! men, hvem av dere er det som drar??? Jeg (Erling Ellingsen) og Kjetil A. Gogstad. Vi er er begge i Los Angeles nå, og ser frem til å begynne med jobbingen. huhu.. jaja.. dere får kose dere da!! Å dra på E3 messa er vel noe egentlig alle gamere drømmer om.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Lykke til da!! men, hvem av dere er det som drar??? Jeg (Erling Ellingsen) og Kjetil A. Gogstad. Vi er er begge i Los Angeles nå, og ser frem til å begynne med jobbingen. Hmmm.. Skulle ønske det var undertegnede Kjetil som var der. Gleder meg til å se på videosnutter derfra. Ellers må du love å ta en kikk på Snake Eater og snakke med Kojima da! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Få bli med da Ta godt med bilder av Battlefield 2, om det er noe i fra DICE/EA der. Have phun.. Endret 6. mai 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Følg opp Funcom!!! De er fra Norge..dere er fra Norge..dere burde få en ekslusive!! AKIRA Er så ENIG!! med den Det kommer nok til å stå der å vise frem Alien Invasion! Å er vi heldigge så kommer det kanskje noe lekker info om det nye onlinespillet di har hintet til at di jobber med Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Alien Invasion! (...) det nye onlinespillet di har hintet til[!] Øh... Funcoms mest vesentlige prosjekt nå heter vel Drømmefall? :ert: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg vet ikke om Funcom kommer til å kunngjøre sitt nye onlinespill på E3. Men hvis de gjør det ber jeg til de høyere makter om at det er Midgard i en eller annen form de ønsker å ta opp igjen, selv om det er rimelig tvilsomt. Lenke til kommentar
floffan Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dette har jeg gledet meg i hele år Preview av: World of warcraft Doom3 Half life 2 Disse er noen av de jeg ser mest til Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 en bitte liten pirke-rettelse: lucasarts har aldri noen stand på E3, alt de viser er bak lukkede dører Sant nok, men vi skal bak de dørene. ;-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 dette er årets største begivenhet, det kjem til og med foran EM. håper på MANGE reportasjer, nyheter osv Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lurte på hvor mye dere betalte for og komme inn på E3? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lurte på hvor mye dere betalte for og komme inn på E3? Det er gratis inngang for pressen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lurte på hvor mye dere betalte for og komme inn på E3? Det er gratis inngang for pressen. lurer på kva eit pressekort koster på svartebørsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg