knutwiggo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) #emnetittel endret av "It's me" Flere som har brus i høytaleren i sx1, også med handsfri er det sus ? prosusert 12.12.2003, men kjøpt nå firmware 7 Endret 9. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 En litt bedre topic hadde gjort seg. Jeg trodde du hadde sølt sukkerholdig mineralvann i mobiltelefonen din. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 En litt bedre topic hadde gjort seg. Jeg trodde du hadde sølt sukkerholdig mineralvann i mobiltelefonen din. sant hørtes slik ut! jeg har det også. fw7.... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Flere som har brus i høytaleren i sx1, også med handsfri er det sus ?prosusert 12.12.2003, men kjøpt nå firmware 7 Jeg hadde et glass cola i høytalern her om dagen Neida. Jeg hadde ikke noe problemer med dette da jeg hadde SX1, verken i høytaler eller HF Selv med FW06 Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kan rett og slett være noe galt med telefonen, gå til en reperatør og fiks det Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 kan rett og slett være noe galt med telefonen, gå til en reperatør og fiks det Jeg synes også det høres ut som en hardware-feil. Kontakt butikken du kjøpte telefonen i, eller enklest; Stikk innom Zodiac på StorO så fikser de mobilen din raskt. Lenke til kommentar
halkal Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) hmm når du nevner det så har jeg også lagt merke til susing i det siste, men ikke på handsfree da men alikevel, irriterende, får levere inn til rep kanskje Riktig så skjer det ikke hver gang bare av og til, og bare i 2 sekunder om gangen men alikevel irriterende :-/ Endret 12. mai 2004 av halkal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå