Idioteque Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Skal kjøpe meg en ny 512 mb rambrikke...(har fra før en OCZ 3200 512 Rev.2) men siden denne har gått så sinnsykt mye opp i pris...fra 1100 til 1700 (mpx.no) så lurer jeg på om det vil gå like fint med f.eks en twinmos 512 mb ram...eller vil ikke dette gå/gi dårligere ytelse? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg mener det vill funke, men jeg er ikke så sikker på ytelsen! Jeg for min del ville holdt meg til en type RAM! Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) du vil jo bare få en hastighet... altså hastigheten på den dårligste ramen.. tror det blir det samme som om du har 2 av twinmos. Jeg ville heller kjøpt en som er lik den du har nå. Endret 6. mai 2004 av zorm Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bare sørg for at begge brikkene har like spesifikasjoner (frekvens og timing...spenning?) Det skal ikke ha noe å si om de er fra forskjellige produsenter. Men hvis du kjøper en som er dårligere enn den du har, så vil begge brikkene kjøre på den hastigheten den dårligste brikken kjører på. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bare sørg for at begge brikkene har like spesifikasjoner (frekvens og timing...spenning?) Det skal ikke ha noe å si om de er fra forskjellige produsenter. Men hvis du kjøper en som er dårligere enn den du har, så vil begge brikkene kjøre på den hastigheten den dårligste brikken kjører på. Ja, helt sant. Er ikke mye vits hvis du har en knallbrikke for så å kjøpe en dårligere brikke å kjøre den i samme system. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Da er det bedre å spare litt, for å så kjøpe en ny som er like god... Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 takker ... skal kjøpe den samme som den gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå