Thsan Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har ngt, og når jeg sitter å surfer/spiller så detter jeg ofte ut . Har da lagt merke til at dsl merke ikke lyser når jeg detter ut. Så kan det ta fra noen sekunder til flere timer før det funker igjen. Flere av mine kamerater har også ngt men dette skjer ikke hos de. Har også latt merke til at jeg på itavisen bare får 800 på testen mens jeg skulle hatt 1024. Så det virker som om det er bare jeg som har problemer med ngt her i området. Er det da noe feil med linja eller rutern?? Fant et Lignende prob. Men det forklarer fortsatt ikke den dårlige hastigheten Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har du hørt med nextgentel og forhørt deg? send dem en mail Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Feilkobling? Hvor har du satt splitteren? Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Har gått over alle ledninger å koblinger med den instruksjonsboka som følgte med !! Så et er jeg sikker på det ikke er, og det virker jo i perioder. Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 fantastisk tittel på tråden.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hadde i begynnelsen slike problemer jeg og hos min lokale internettleverandør. De sa de måtte resette ett eller annet, og etter det har alt funket bra.. Kanskje noe lignende her.. Sikkrt bare en feil hos. GJør som fyren over, ringe support. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg sliter med samme problemet som er beskrevet på Overklokking.no Må restarte router for å komme på nett igjen. JÆVLIg irriterende. Bor for øvrig i utkanten av bergen. Lenke til kommentar
raptus321 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei! Prøv URL: endring.nextgentel.no. Oppdaterer firmware i ruter, hvis den ikke er oppdatert. Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
pilopirat Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei Jobber daglig med problematiske DSL linjer, og det problemet du beskriver tyder helt klart på at det er selve linjen som fusker. I og med at du mister dsl lampa, (routeren mister sync med ngt's dslam). Og at du har for lav inn hastighet. Du bør absolutt få ngt's helpdesk til å feilmelde linjen, slik at den blir målt og testet for evt. støyproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå