bergen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei! Jeg skal ha vannkjøling og har nesten bestemt meg for Dette settet fra Netconnection. Men før jeg bestiller ønsker jeg å høre deres meninger om dette settet, både fordeler og ulemper. Har også titta litt på Waterchill Antarctica så om noen mener dette settet er bedre så kom igjen å overbevis meg Takk for alle svar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 ta den fra netconnection du. ville jeg iallfall gjort Lenke til kommentar
theggenes Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg er enig med Diablito2k, settet fra NetConnection er uten tvil det beste. Siden jeg er for lat til å ramse opp hvorfor så vil jeg heller oppfordre deg til å lese tester rundt omkring på nettet; utrolig hva som finnes der ute Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er du litt lur velger du RBX-blokken heller. Den gruser Maze4. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 den gruser ikke maze4, den er bare litt bedre.. og med litt så mener jeg noen få grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå