golf gti Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 har en wv golf gti 90 modell. bilen får ikke bensin har netopp skiftet styreenhet.men ikke no liv.har skrud bensin slangen sløs for å se om det kom bensin når jeg vridde om tenningen. men nei.kan det være et rele som er feil plasert. men lurer på om det er noe andet som også kan være gåend side den ikke får bensin. takker for all evn svar Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Sjekk om bensinpumpa får strøm. Den ligger i tanken tar jeg ikke helt feil, men du kan måle over kontakten til den. Endret 6. mai 2004 av Opus Lenke til kommentar
golf gti Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 hei bensin pumpen får strøm.vertfal ut til kontakten vet jo ikke om pumpen er strøm motakeli Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Får den strøm men ikke pumper, er den enten ødelagt eller at bensinrøret er tett. Hvis relèet er gåent, får den neppe strøm. Jeg skal titte litt på ledningsdiagrammet til GTien. Lenke til kommentar
mb123 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er nok store muligheter for at pumpa har tatt kvelden. Det kan være en løsning å prøve å gi den et lite kakk for å se om den har lyst til å gå igjen. Men det er ikke en varig løsning og hvis jeg ikke husker feil koster den noen tusen. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ok, nå ble jeg litt usikker på hvor eksakt pumpen ligger, da den på noen modeller ligger ved siden av tanken, ikke i den. Men siden du har en 90' mod. tror jeg den ligger inni tanken. Sjekk først at alle sikringer og relèer funker(høre klikket), hvis allt er i orden her, kan du sjekke at ikke bensinfilteret er tett, også det på selve pumpa. Sjekk at lufteslangen på tanken ikke er tett, samt gravitasjonsventilen på denne slangen. Bare skru av tanklokket så vet du om det er det som er problemet. Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er vel to pumper på golf mk2 gti, en i tanken som levere bensin til trykkpumpa som er under bilen bak, ved bensintanken. Den i tanken koster ca 700-1000kr ny, den under koster 2500-4000 ny. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Er vel to pumper på golf mk2 gti, en i tanken som levere bensin til trykkpumpa som er under bilen bak, ved bensintanken. Den i tanken koster ca 700-1000kr ny, den under koster 2500-4000 ny. Nja...Monojet'n har to pumper ->88' , men jeg mener 8-16v GTi har singel pumpe. Men det er mulig at jeg tar feil, her. Edit: Har sjekka, ja, den har to pumper. Endret 6. mai 2004 av Opus Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Driver å skal bygge om til gti, og der er det to pumper så vidt jeg har forstått. Står det i rep.boka til haynes. Bare å gå inn på mekonomen så får du opp to bensinpumper. Endret 6. mai 2004 av trra Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Driver å skal bygge om til gti, og der er det to pumper så vidt jeg har forstått. Står det i rep.boka til haynes. Bare å gå inn på mekonomen så får du opp to bensinpumper. Jepp, bladde i den boka, nå. Lenke til kommentar
golf gti Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 hei og takker for svar har nå skiftet relee og når jeg vrir om tenningen er det noe bak som begynner å lage lyd er det bensinpompen som går i drift.virker som den kommer fra pumpen under bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå