Gå til innhold

Kommende HK og AMD64

co2

Anbefalte innlegg

Ok... :dontgetit:

Jeg vet da at nforce 250, socket 939 og AMD 90nm kommer nå de neste månedene. For ikke å snakke om X800PRO-XT.

Jeg skal spare opp til noe skikkelige saker (til HL2) og er ikke helt sikker på om det er lurt å kjøpe det som kommer nå, først.

For jeg vil ha en kraftig PC før HL2, så er det ikke sikkert det er lurt å kjøpe de første hovedkortene med en gang. SIden de er eventuelt er buggy og ikke det beste osv.

Har holdt et øye med AMD3400+ nå, men er usikker på om kanskje 3700 kommer nå, og om det virkelig har noe å si for spilling,for hvilken jeg tar av dem

ATIs X800 skal visst være "pretty good" til HL2, men er det forsvarlig å kjøpe det nå ? Hvilken av de som kommer ut nå er best?. Har hercules nå, men hva er så de beste ?

Blir kanskje litt mye spørsmål og noe "off-topic", men jeg setter HK/CPU først, so..

Håper noen har litt innsikt på dette :ermm:

Ligger for øyeblikket på 6500,- nå og venter på lønning :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, hvis det bare er HL2 du trenger å oppgradere til foreløpig, så venter du helt klart, ikke noe spørsmål en gang. Det er ennå en stund til HL2 kommer ut, og det er mye som kan skje med priser etc på hardware fronten på den tid. Vet det er vanskelig å vente, men det er verdt det. :) Du har jo uansett bare 6500,- ennå. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...