KinnShady Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Her er en oppdatert versjon av en russebilside som jeg posta for en liten stund siden: bedre nå? http://www.purplepils.tk hvis .tk er treigt: http://www.danielkinn.net/purplepils Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Syntes det var en tøff side jeg, men jeg ville holdt meg til ett språk... tenker da på siden hvor du lister opp specs om bilen(e), hvor det står Årsmodell, TopSpeed, Length, Width, Tonnasje. Ville valgt enten norsk eller engelsk her, ikke blandet.. edit; fjerna noe som var helt teit.. Endret 6. mai 2004 av Musty Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hehe, skjønner hva du mener med språket. Er helt enig, men jeg prøvde bare å være "tøff", er jo bare en russebilside...ekke no alvor:D Lenke til kommentar
Klette Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ser greit ut det Tror nok dere/de har den fineste russebilen, ingen av Kirkeparken bussene er slik i alle fall ( dog likte jeg ikke tagginga på bussen ) /OT Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 thank you Klette:) utenpå kanskje ja, men Grib Nuet er litt kul da.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Syens det var rett å slett en gjennomført tøff side jeg Lenke til kommentar
Decline Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Popup er fyfy. Vet ikke om det slås ned på når man selv klikker?? Men uansett bra side. Ikke noe jeg finner spesielt problematisk. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 thank you Klette:) utenpå kanskje ja, men Grib Nuet er litt kul da.. Min brors gamle russebil Håper den blir min neste år Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Syens det var rett å slett en gjennomført tøff side jeg Helt enig, den var ordentlig kul! Tommelen opp for den Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dette er definitivt en av de beste russesidene jeg har sett, noen gang faktisk, eneste jeg reagerte litt på var fargen (lilla), er på en måte blitt "låst" fast til rød og blå på russesider, men for all del, jeg synes det fungerer til de grader, og det er nok bare "vane" som gjorde at jeg reagerte på fargene. Nå det er sagt, så likte jeg den forrige siden, som du hadde i portfolioen din (om det er den samme da ), veldig mye bedre, men det var det tydeligvis bare jeg som gjorde. Det sier vel litt om ditt nivå. Rett og slett en fryd for mitt øye! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Selvfølgelig er splash nødvendig for en slik side, men logoen i splashen blir VELDIG blurra. Ubehadelig blurra, faktisk. Fonta på "PURPLE PILS" og "ENTER SITE" er heller ikke helt treff. Popup er ikke bra. Status baren kan godt forsvinne etter at den er ferdig å loade. Når den tømmes etter den er ferdig får man enkelt inntrykk av at den faktisk ikke har begynnt! Hmm ... Eller er det en fryd for øyet. Enkelte eksempler på lekker grafikk. Min favorittfarge er ikke akkurat lilla, men akkurat her ble det jo faktisk pent! Lykke til med russefeiringa! Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå