Gå til innhold

SE T630, Siemens SX1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når lærer folk å bruke edit knappen sier jeg bare :no:

Men tilbake til saken.

K700 og 7610 ja. Jeg ville personlig godt for en 7610, dette er fordi den har symbian og megapixel kamera og støtte for MMC kort. K700 er tøff den også, hvis du ikke krever symbian og minnekort da ;) 7610 vil nok bli dyrere enn K700 uansett, og for å få dekket dine behov bør du gå for K700. Den ser og høres lekker ut, men jeg venter mer på 7610 ;)

Lenke til kommentar
Anbefaler t630! pågrunn av normalt tastatur!

Sx1 har ikke noe bra tastatur! og lys fordelingen er ikke noe bra heller.. altså at det ikke er lys i noen av knappene! har også hørt veldig mye negativt om sx1! at den ikke funker og mye bugs på den..

1.SX1 har et bra tastatur, bare noe uvant for noen..

2.Det er lys under alle knappene..

3.Du bør ikke uttale deg om ting du ikke har peiling på..

4.SX1 fungerer perfekt..

Har hatt min siden julen 2003 og ikke opplevd noe som helst galt med den.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Anbefaler t630!  pågrunn av normalt tastatur!

Sx1 har ikke noe bra tastatur! og lys fordelingen er ikke noe bra heller.. altså at det ikke er lys i noen av knappene! har også hørt veldig mye negativt om sx1! at den ikke funker og mye bugs på den..

4.SX1 fungerer perfekt..

Har hatt min siden julen 2003 og ikke opplevd noe som helst galt med den.. :thumbup:

Kan si meg ganske enig i det der ja! Meget meget bra telefon. Beste jeg har hatt!! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt T610 i nesten et år og var kjempe fornøyd med den, ville sikkert vært enda mer fornøyd med T630 siden den skal være litt kjappere.

Har nå hatt SX1 siden mandag og blir bare mer og mer fornøyd med denne etterhvert som dagene går. Den har ikke noe dårlig tastatur, uvant til og begynne med, men allerede nå etter fire dager funker det kjepebra for meg. Har du litt tålmodighet i begynnelsen, er ikke dette tasteoppsettet på noe måte noen ulempe.

Med SX1 har du uendlige muligheter, savner du en funksjon er det bare å installere et program som utfører denne funksjonen. Du har et mye bedre kamera, minne kort, video, mp3, radio osv. Jeg kunne aldri gått tilbake til en T610/630 nå.

Ulempen med SX1 i forhold til T630 er batterilevetid.

Men hvis ikke du har prøvd en SX1, blir du sikkert strålende fornøyd med T630.

Ser at du har bestemmt deg for å vente. Det tenkte jeg og, men fant ut at det var like godt og gå for en SX1 nå. Om jeg har VGA eller 1mpx kamera på mobilen spiller liten rolle hvis du har et skikkelig digitalkamera.

Lenke til kommentar
jeg skal ha k700 det som er fordelen med 7610 er kameraen og mcc (radio)men k700 har 3d java, 12 mere pixler, radio og masse annet kult samma med 7610

Feil igjen, Singh tha king.

K700 har 2112 flere pixler. Ikke bare 12 som du skriver.

Og ja, selvfølgelig skjønte jeg at du mente i høyden. Men for folk som ikke vet noe om mobilene er det ikke lett å forstå når du formulerer det sånn.

Lenke til kommentar

Uansett tåpelig å trekke frem displayet på K700 som noe positivt i forhold til 7610. Det er altfor lite, punktum.

Forstår heller ikke hvordan noen ikke klarer å bestemme seg mellom SX1 eller T630...

Skal du ha en overpriset, treg T610 med nye deksler, alt for lite minne og dårlig display, ja da er T630 tingen for deg.

Skal du ha en av markedets mest avanserte mobiler, trenger radio, MP3 eller radio, med uvanlige taster, ja da er SX1 det rette valget.

Lenke til kommentar

Må si meg veldig enig med molna der! Synes T630 er oppskrytt! Har merket at skjermen er bedre enn på T610, men fortsatt for dårlig! Kjøp SX1 hvis du har råd, eller eventuellt vent på 7610 eller lignende!

Lenke til kommentar
Anbefaler t630!  pågrunn av normalt tastatur!

4.SX1 fungerer perfekt..

Det kan godt henne! men den jeg prøvde vertfall var det sånn.. lite lys i knappene! 1 av knappene gikk ikke det ann å trykke ned! så det var vertfall sånn på den jeg prøvde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...