FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg har lyst på bra mobil litt kvikt med god skjerm og kamera... de som har SE T630 eller Siemens SX1 kan dere si negative ting og positive ting om de please.... og hvem burde jeg velge? er det blåtann på begge? eller anbefaler dere en annen? Endret 6. mai 2004 av FrepEtT Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg anbefaler at du kjøper deg en t630 og begge har blåtann. Hvis du trenger en ultimat mobil med veldig bra skjerm og er symbian telefon kjøper du deg en sx1 men den har litt dårlig batteritid, også har den et gganske rare taster langt på siden stygt og vanskelig å skrive,men blir sikkert vant til det etter hvert). Men t630 koster omtrent en tusenlapp mindre enn sx1 og har ganske lite minne men har en passe bra skjerm og et kult design. Ellers så har du jo nokia 6230 jeg synes er en bra mobiltelefon. ulempene er skjermen er for liten og batteritiden blir litt mindre pågrunn av alle funksjonen den har. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 t630 har nok dårligere kamera enn sx1. Sx1 har jo mere pixler og større skjerm og tror den har bedre skjerm type men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 sx1 er stoor, vet du ikke hva sybian er så glem den. Kanskje du skal vente på k700? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det kommer annpå hva du er ute etter det da. Hvis duvil ha en mobil som er "vanlig" i den forstand at det ikke er mulighet for mp3, masse spill, programmer osv... så er T630 et godt valg! Men hvis du vil ha symbian og programmer, minnekort, mp3, radio og sånn så er SX1 et meget godt valg der hvertfall! Har hatt begge to. Var mest fornøyd med SX1, og nå selger jeg T630 for den er for kjedelig for meg Eller så har du jo som nevnt 6230 som er en slags "kombinasjon" av disse to da. Den har ikke symbian, men den har minnekort og mp3 + masse annet da. Alle disse tre har blåtann/bluetooth og VGA-kamera! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 sx1 er stoor, vet du ikke hva sybian er så glem den. Kanskje du skal vente på k700? han vil ha en mobil raskt, og det er ikke sikker når k700 kommer. Det sies at den skal komme i juni og blir sikkert utsatt til juli. Men det sies også at den kan komme i september/august..............men jeg skal ha den! Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) jeg har hørt at det er nesten ikke noe plass på T630.. det uroer meg.. vil ha plass til mange bilder!! noen andre mobs der ute som passer for meg? penga brenner i lomma... 6610'n min er fuuked så vil ha ny.. orker ikke å vente på k700 eller 7610 tror jeg! K700 kommer 11.06.04 antar jeg Endret 6. mai 2004 av FrepEtT Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det kommer annpå hva du er ute etter det da. Hvis duvil ha en mobil som er "vanlig" i den forstand at det ikke er mulighet for mp3, masse spill, programmer osv... så er T630 et godt valg! Men hvis du vil ha symbian og programmer, minnekort, mp3, radio og sånn så er SX1 et meget godt valg der hvertfall! Har hatt begge to. Var mest fornøyd med SX1, og nå selger jeg T630 for den er for kjedelig for meg Eller så har du jo som nevnt 6230 som er en slags "kombinasjon" av disse to da. Den har ikke symbian, men den har minnekort og mp3 + masse annet da. Alle disse tre har blåtann/bluetooth og VGA-kamera! alle disse mobilene har ikke vga kamera det er bare sx1 og 6230 ikke t630 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har lyst på bra mobil litt kvikt med god skjerm og kamera... de som har SE T630 eller Siemens SX1 kan dere si negative ting og positive ting om de please.... og hvem burde jeg velge? er det blåtann på begge?eller anbefaler dere en annen? jeg anbefaler deg at du kjøper deg nokia 6230 eller t630 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Feil. T630 har VGA-kamera! Men tilbake til topic: Hva med Mototrola V600 da? 5mb minne, blåtann, klapp telefon, enkel og grei! Eller Samsung X600! Les amobil sin test av denne Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Feil. T630 har VGA-kamera! Men tilbake til topic: Hva med Mototrola V600 da? 5mb minne, blåtann, klapp telefon, enkel og grei! Eller Samsung X600! Les amobil sin test av denne til og med 3200 er bedre enn den der.. plus at den er stygg... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hvis du ikke må ha en av t630 eller SX1 så kjøp deg en motorola v600 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) @jalleks: Du har feil, ja... T630 har CIF-kamera! 352x288, men den har mulighet for å forstørre bildene til VGA-format... Helt ubrukelig, etter mitt skjønn, men det er noen som går på den, og kjøper den deretter... Endret 6. mai 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Feil. T630 har VGA-kamera! Men tilbake til topic: Hva med Mototrola V600 da? 5mb minne, blåtann, klapp telefon, enkel og grei! Eller Samsung X600! Les amobil sin test av denne til og med 3200 er bedre enn den der.. plus at den er stygg... 3200 er nok ikke bedre. Men smak og behag. Hvis du har lest testen så finner du ut av at begge de to er bedre enn 3200 Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 da blir det vel Siemens SX1 eller SOny Ericsson T630 da......... hvem burde jeg velge? noen som har erfaringer? Jeg bruker til p skrive mldinger, ta bilder, blåtann, gprs, wap... den må være kul! må ha bra minne... hvis jeg kjøper SE T630.. kan jeg få oppgradert minne da ? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm... Da ville jeg ha valgt T630 siden den har normale taster! Men du kan ikke utvide minne på den nei, så da må du velge SX1 hvis du vil ha det hevrtfall. Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 faen ta at sony ericsson lagde t630 med bare 2mb minne ass! irriterer meg.. hadde den hatt 5mb elns så hadde den vært perfekt! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 men det er derfor SE gir ut k700 Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 ja.... mye kommer den til å koste da... jeg klarer nok å holde ut 1 måned uten mob! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Anbefaler t630! pågrunn av normalt tastatur! Sx1 har ikke noe bra tastatur! og lys fordelingen er ikke noe bra heller.. altså at det ikke er lys i noen av knappene! har også hørt veldig mye negativt om sx1! at den ikke funker og mye bugs på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå