Dr.X Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 God kveld! Jeg har ikke byttet vann i kjølinga mi siden jeg fikk den, så det mildt sagt på tide nå ! Reduseres vannets kjøleevne når det er gammelt? Vannet som er i nå er vel snart oppmot 2 år, faktisk Merka dere temp. forskjeller etter bytte til nytt vann? Mvh Dr.X Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vil tippe du får bedre kjøling ved skifte av vann og rensing av komponenter. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hvis vannet er klart og fritt for grums, så mister det ikke kjøle evne. det er evt all skiten som samles/lages i vannet som hindrer varme overføring. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hva slags vann er vanligså å ha i kjølesystemet? Funker det bra med batterivann fra bensinstasjonen og ett eller annet for å drepe bakterier (så det ikke begynner å vokse senere)? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har også et spørsmål ang. kjølevannet! Må/bør man ha destillert vann + algedrepende middel + korrosjonsnedsettende middel ? Reger med at microplex' ACfluid ikke hjelper mot alger. Kjipt å måtte bestille en bitteliten ting fra et annet sted, og betale masse i frakt og oppkravsgebyr Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Reger med at microplex' ACfluid ikke hjelper mot alger. Der tar du feil. Du trenger bare batterivann og acfluid. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 jeg trode det holdt med vann og frostveske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå