jke Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg fikk noen neon lys av en kamerat.når jeg tar de på kommer det noe på skjermen.Når jeg tar de av går det vekk.Hva er problemet?tar de for mye strøm? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hva kommer på skjermen? Er det "artifacts" i bildet, eller er det skjermen (bilderøret) som vrenger seg? Skjermene pleier å ha egen strømforsyning, så jeg tviler egentlig på at den får for lite strøm.. Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 hva kommer på skjermen? Er det "artifacts" i bildet, eller er det skjermen (bilderøret) som vrenger seg?Skjermene pleier å ha egen strømforsyning, så jeg tviler egentlig på at den får for lite strøm.. vet ikke helt.streker.kom etter at jeg tok de på og gikk vekk når eg tok de av Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Høres ut som no magnetisme, flytt katodene lengst mulig vekk fra skjermen og prøv igjen Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 hvis det hadde vært magnetisme hadde det kommet med en gang jeg slo de på då? Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 ja okey tok de på igjen mens dataen er på og no skjer d isje noe!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du tok de på når de står lenger fra skjermen? Lenke til kommentar
jke Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 nei samme avstand.tror bare skjermkortet fucket seg.skjedd før bare at no skjedde d to ganger på rad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå