<Martin> Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er det noen her, eller noen som kjenner noen, som er interessert i programmering av et data program for Matematikk? (symbolsk manipulasjon, kalkulasjoner, grafing, etc) Jeg er langt på vei med å programmere et slikt program. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 høres ganske digg ut, så du må stå på å få det ut.. mine programmerings skills strekker seg ikke stort lenger enn "hello world" tutorialen til c++, jeg kan ikke hjelpe deg med annet enn morals støtte ståpå Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Jeg hvis jeg kunne... Men jeg kan ikke mere C++ en at jeg har holdt på litt med klasser... Tenker du på et sånn program som har masse GUI og sånn eller bare noe helt enkelt? Og tenker du på noen spessielle språk? Edit: En dårlig settning... Endret 10. mai 2004 av zirener Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Skal programmet ha noen nye funksjoner som en ikke finner i: Mathematica, Matlab, Octave, MathCAD, osv. I såfall håper jeg du gjør det for egen lærings skyld og ikke som et kommersprodukt (Octave er et gratisprogram). Lenke til kommentar
<Martin> Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Designet paa programmet er nytt, med fokus paa at det skal vaere veldig lett for andre aa lage plugins, og aa bruke det. Det programmes i ansi C, med gnu C compiler, helt standard, helt portabelt. Det skal vaere full pakke med gui og det hele. Det er en standard gui til command-line og til internett browsere, og spesefikke GUIer til f.eks windows. Men designet paa programmet gjoer at selv en command-line GUI er tilfredstillende. Det skal vaere gratis i foerste omgang, ja. Lenke til kommentar
<Martin> Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Hey Test programmet på www.denotesoftware.com , under "ether algebra system Dette er den eneste matematikk programmet som forenkler matematikk ved bruk av identiteter fra en text fil for eksempel 5a + 4a = 9a ved hjelp av ax+bx = (a+b)x Dette er veldig enkelt å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå