Belisarius Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har lyst til å spille på et kult spill med en skikkelig bra historie. (Liker det meste av spill) Noen forslag? Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Heisann, hvis du tolererer litt utdatert grafikk, kan jeg trygt anbefale Planescape Torment ! Vanvittig bra historie, og dialogene i spillet er knall (det er et rollespill) Av de litt nyere spillene synest jeg at Mafia hadde en bra historie, og det bør du absolutt sjekke ut Litt lettere å anbefale spill hvis du kan fortelle favorittsjanger Endret 6. mai 2004 av Hawkmoon Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 MHM.. mafia synes jeg er et av de spillene med best historie Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva med MGS 1 eller 2? Bedre historie skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 LBA 2 (Little Big Adventure 2) Spillet er vel gammelt og jeg lurer på om det ikke er blitt freeware nå, i allefall... spillet har en heftig bra historie Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Twinsnakes til gamecube. Det er mgs 1 med mye bedre grafikk. Det skal være kjempe bra og har fått god kretikk. Og mgs1 har en knall historie. Lenke til kommentar
jaddaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvis du skal spille et bra spill med enda bedre historie, spill Gothic elle Gothic II!!! Helt sinnsykt spill..... Lover deg!! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 spill med god historie er vel stort sett rollespill eller adventure spill. Hvis du ikke har spilt monkey island serien enda er det absolutt å anbefale. Det norske spillet "Den Lengste Reisen" er også et bra adventurespill med bra historie (selvfølgelig skal du redde verden... to verdener, faktisk) Hvis du heller vil ha stor frihet og synes rollespill er tingen er nok Morrowind eller Gothic II de beste alternativene i den sjangeren. lykke til med valget Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Hva med Final Fantasy VII? eller kanskje Final Fantasy X? Monkey Island serien er jo og genial [Edit]-Skrivleif Endret 7. mai 2004 av RaZoE Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Final fantasy serien er god om du liker rpg spill. Om det er action synest jeg at GTA serien er bra. (GTA 3 og GTA VC) Andre spill er for eksempel Splinter Cell eller noe sånt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Skal du ha spill med bra historie så bør du selvsagt satse på Final Fantasy VII. Bra action-spill er som killerzevs sa GTA og Splinter Cell, og i tillegg Metal Gear Solid. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 For å gjøre det litt enklere så kan jeg fortelle at jeg spiller bare på PC. Når det gjelder kategorier så er jeg ganske stor fan av RPG spill og Adventure spill. Men jeg liker også action-spill bare det ikke blir slik som Half Life (blir fort for ensformig) Har spilt Monkey Island serien, Baldurs Gate I og II og NWN. Håper at dette kan hjelpe slik at det kan komme flere forslag. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Okei.. da er det straks lettere holder fortsatt på det jeg sa før... adventure: - Den Lengste Reisen (/the Longest Journey) RPG: Gothic II / Morrowind Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Knights of the Old Republic. Say no more. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 adventure/action: Prince of Percia RPG: Final Fantasy VII Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 max payne 1&2 har veldig bra historie, dei er vert og prøve Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Knights of the Old Republic, baldur's gate II og Deus Ex. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Helt enig med jaddaa! Gothic I og II er bare spill du MÅ spille!! Men ikke prøv Gothic II uten å ha spillt gjennom eneren først.. da skjønner du ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå