tankboy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har lyst på et kompaktkamera med video i VGA-oppløsning. Synes jeg hadde lest en test på akamera om et som lagret i Quick Time. Mulig det var noe jeg drømte (i så fall drømte jeg også at det var sølvfarget). Noen som har sett en test av noe sånt? Lenke til kommentar
TomSchr Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Heisan Nei du drømte ikke ! Konica Minolta Z2 lager glimrende video i 640*480, synkronisert lyd, QuickTime-format. Kameraet er også SØLV-FARGET. Forøvrig har kameraet en glimrende optikk, lynrask autofokus, ekstrem lang batterikapasitet, 10 x optisk zoom og anbefales på det varmeste. Koster ca. 4.000,- Tom Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) 10x zoom. Bra greier. Jeg fant forresten igjen det jeg hadde sett originalt, nemlign Nikon Coolpix 3700. Nå ble jeg veldig i tvil her. Nikon kameraet er jo hendig fordi man kan ta det med over alt. Men Konica Minolta Z2 virker hakket bedre... Valgets kvaler! Edit, her er lenken: http://www.akam.no/art.php?artikkelid=4421&side=1 Endret 9. mai 2004 av tankboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå