Nicklas Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei ! Kan noen sjekke Denne siden ? Dere ser den første kolonnen, jeg skal ha en slik en til ved siden av, kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre da ? Håper på svar snarest Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sett den kolonnen inn i en div, sett float: left; på den, og gjør det samme med neste... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Oki, jeg har ikke så myepeiling på div, kan du skrive den koden for meg ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 <div class="kolonne"> <ul> <li>Hele raden din nedover...</li> <li>Hele raden din nedover...</li> <li>Hele raden din nedover...</li> <li>Hele raden din nedover...</li> <li>Hele raden din nedover...</li> </ul> <div id="kolonne"> <ul> <li>Hele raden din nedover... ved siden av</li> <li>Hele raden din nedover... ved siden av</li> <li>Hele raden din nedover... ved siden av</li> <li>Hele raden din nedover... ved siden av</li> </ul> </div> .kolonne { float: left; } Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Oki.. hmm, skal jeg ha den "code" i ett annet dokument eller i samme html dokument ? EDIT: Glem det, satt det inni <style> .. men radene er fortsatt ikke ved siden av hverandre hmm Endret 6. mai 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 <div class="kolonne"> <ul> <li>Hele raden din nedover...</li> <li>Hele raden din nedover...</li> <li>Hele raden din nedover...</li> <li>Hele raden din nedover...</li> <li>Hele raden din nedover...</li> </ul> </div> <div class="kolonne"> <ul> <li>Hele raden din nedover... ved siden av</li> <li>Hele raden din nedover... ved siden av</li> <li>Hele raden din nedover... ved siden av</li> <li>Hele raden din nedover... ved siden av</li> </ul> </div> .kolonne { float: left; clear: none;} Sånn, nå har jeg fikset et par småfeil... #1 Glemt en </div> #2 Byttet om class og id #3 Ikke noen feil, emn det er greit å sette på clear: none; Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Herre jesus jeg var dårlig å skrive kode... Jaja... Har ham på MSN nå, så det går fremover! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 så kan noen gi meg et eks. på hvordan min side skal settes opp med div?? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Du kan sikkert bruke din frihet på dette forumet å mekke en ny tråd. Noen hint: Å lage en hel side i css er et prosjekt eller en jobb. Dette koster, hvis ikke noen er i godlaget og gjør det gratis. Menne det er tvilsomt. (edit, siden var ikke SÅÅ stor nei. ) Du kan gjøre det selv... Det er IKKE vanskelig, alt du trenger å gjøre er å lese og prøve. http://w3schools.com Endret 6. mai 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå