MacManus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er det noen her som har denne skjermen Samsung 173T og kan fortelle litt om den? Fortelle ut ifra erfaringer? Vet at den fikk veldig bra omtale på hw testen men kjekt å vite om hvordan den er for vanlige folk i praksis. Har veldig lyst å kjøpe denne. Takk til all hjelp Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=211510 Polecat tegner og forklarer. Spiller du derimot mye er Nec 1760 nx et bra valg Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har denne skjermen og den fungerer helt topp, utenom at den har en død pixell men jeg skal få ny av mpx, det vil si der eg kjøpte an. får ny innen neste uke. Men den fugerer helt topp på spill alle slags spill, synnes jeg iallefall. Jeg spiller lbant annet mye Jedi Academy, Call Of Dutty Og Diablo2 expansion og med disse spillene fungerer det helt topp. Så denne jeg anbefale, får jeg har heller aldri sett så bra bilde på noen som helst skjerm, tro meg du kommer til å bli overrasket over bilde kvaliteten. og en ting til. skal du ha skjermen så kjøp nytt skjermkort, hvis du ikke har et rimelig nytt fra før av, får å få den beste ytelsen. og jeg har ikke merket noe som helst ghosting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå