Gilbert Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 # Line 40, column 56: there is no attribute "NAME" (explain...). .../fil.php" method="post" name="form"> ...mens i boka mi, mastering html 4 SE står det "name: assigns the form a name accessible by bookmark, script and applet resources". så da lurer jeg rett og slett på hva jeg har oversett. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm... Merkelig... Hvis jeg aner et form-element, så skal den iflg. HTML 4.01 og XHTML ha et valg name=""... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Siden vi er inne på validering: Hvorfor validerer ikke: leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0" ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 fordi det er bedre å skrive ....style="margin: 0 0 0 0;"> Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Siden vi er inne på validering:Hvorfor validerer ikke: leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0" ? fordi man heller kan skrive: style="margin:0;" isteden? edit: litt sent Endret 6. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 name form_name Defines a unique name for the form TF TF = Transitional og Frameset, altså hvis du har strict, vil den ikke validere... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Siden vi er inne på validering:Hvorfor validerer ikke: leftmargin="0" Heter det ikke; margin-left: 0; Edit; Du hadde kanskje HTML-kode.. Endret 6. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hmm... Merkelig... Hvis jeg aner et form-element, så skal den iflg. HTML 4.01 og XHTML ha et valg name=""... er jo både kjekt og greit med id istedenfor, men hva gjør jeg da med javascript:document.side_login.submit() ? for den fungerer ikke uten name-elementet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 document.getElementById('side_login').submit() ?? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 og vips validierer siden min, takker ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå