VeXx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du er jo ikke homo, isfall er jeg homo. Jeg synes hun er rålekker Lenke til kommentar
Tor. Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Æsj ass, hun har tissetass !!11! Det rimte.. hmm. Uansett. Enig med Haltan, skulle tro dette var forum.homofibi.no Men men, suit your self. Jeg syns hun/han var vakker. Edit : Eller kanskje forum.sexfiksert.no ? Endret 10. mai 2004 av Tor. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Så just programmet, og hun er digg da Ser på en måte at hun har vært mann i fjeset da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 synge til Luxux Leverpostei... "Viss vi kutter penisen av, blir det en vagina da? For legene er så flinke i da'" Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Dette er direkte skummelt da.. Herre.. Hvis jeg hadde vært så heldig å møtt ei dame i denne kaliberen på byen, fått henne med meg hjem, for så å finne ut at det er en mann.. herre.. Sitter her å er små irritert i grunn, at hun er en han.. for hun / han var meget pen.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Kanskje slik operasjon allyse burde ha Hmmm. Kanskje det ja Hvilke lege var det du brukte når du gikk fra dame til mann? Kanskje jeg kan bruke den samme legen for å kjøre motsatt vei Endret 11. mai 2004 av allyse Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Uansett hva folk mener så ER "hun" deilig, bare litt kjipt med den snoppen da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 "Dama" er jo pen.. Men jeg er fortsatt ikke homo.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Men jeg er fortsatt ikke homo.. Ser du noen som bryr seg? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Lurer på hva de mannfolka gjør når de får greie på at hu egentlig er en han. Jeg trur jeg hadde blitt litt sånn småiritert om jeg fikk vite at det var en hann. Særlig om jeg fant det ut i senga. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 "Dama" er jo pen.. Men jeg er fortsatt ikke homo.. Hvorfor er du nødt til å påpeke at du ikke er homo? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 "Dama" er jo pen.. Men jeg er fortsatt ikke homo.. Hvorfor er du nødt til å påpeke at du ikke er homo? Det er ukult å være homo, fysj med homser! Som sagt, jeg synes hu var lekker jeg Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Transseksualitet er et spørsmål om identitet og ikke et spørsmål om seksualitet, til forskjell fra lesbiske, homofile og bifile. De defineres ut fra sin seksuelle identitet. Hun har gått igjennom en hormonell behandling. Så det eneste som gjenstår før hun er blitt en kvinne er litt kjønnsbekreftende korreksjonskirurgi. Etter den operasjonen er det bare en eneste ting som skiller henne i fra en "ekte" kvinne. Det er at hun er steril. Som sagt har hun ikke tatt den siste operasjonen, men jeg har ingen problemer med å se på henne som en kvinne. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hun så jo sinnsykt pen ut da, men hadde nok fått et skjokk hvis jeg hadde truffet henne naken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå