Gå til innhold

There's Something About Miriam

Myrsve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men hun har dingsen sin enda, og har ikke planer om å fjærne den...

"Hun" har tenkt å fjerne den!

Kjenner forresten mange som bare skulle tatt en sånn hormonoperasjon ja! Menne, de brystene må det være silikon i! :p

Lenke til kommentar

Så en dukumentar om "transseksualitet" (mann født i kvinne kropp og omvendt)

Tror det var det det het...og greia var at dette gjorde litt intrykk, og selv om tanken på hun fine dama der "var" mann --> skal date men som ikke vet det er morsomt under riktige forhold så vær varig med å slenge sjikanen din rundt om kring. i statene lager de reality-show om protesene til krigsoffer uten å blunke. Nyeste på realty fronten er 5 barnløse par skal konkurrere om ungen til ei som skal adoptere den vekk :wow::cry:

Lenke til kommentar
Så en dukumentar om "transseksualitet" (mann født i kvinne kropp og omvendt)

Tror det var det det het...og greia var at dette gjorde litt intrykk, og selv om tanken på hun fine dama der "var" mann --> skal date men som ikke vet det er morsomt under riktige forhold så vær varig med å slenge sjikanen din rundt om kring. i statene lager de reality-show om protesene til krigsoffer uten å blunke. Nyeste på realty fronten er 5 barnløse par skal konkurrere om ungen til ei som skal adoptere den vekk :wow::cry:

hvar det en det den som gikk på Discovery

Lenke til kommentar
hvis jeg sier han er pen, vil det da si jeg er homo?

Jeg er da vitterlig meg ikke homofil, men jeg kan da si rett ut at Johnny Depp er en svært så pen mann. Skjønner ikke hvorfor alle skal være så forbanna "blodhetero", er det en måte å skjule sin feminine side? :D

Lenke til kommentar
hvis jeg sier han er pen, vil det da si jeg er homo?

Nå er det vel ikke sånn at en mann blir homo av å si at en annen mann er pen... :roll:

EDIT: ^^ HalTan er homo2k!111!!!!

:roll:

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...