Myrsve Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) For dere som er i tvil om Hun er damme eller mann, så se her Endret 6. mai 2004 av Myrsve Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva er den store avtalen? Kvinne blir født i mannskropp, kvinne tar hormoner og et par operasjoner, kvinne ender opp som kvinne. Oj, så synd det var i de mennene som kjempet om henne. Huff og huff. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 men hun har dingsen sin enda, og har ikke planer om å fjærne den... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er ikke dette, for å bruke et forum\hw.no irc utrykk, :OLD:? Mener jeg har hørt om det for lenge siden jeg men. Litt ekkelt ihvertfall Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 sto vel i se og hør viss jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Er ikke dette, for å bruke et forum\hw.no irc utrykk, :OLD:? Mener jeg har hørt om det for lenge siden jeg men. Litt ekkelt ihvertfall Ser det som min uhellige plikt å gjøre sånn: Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ekkelt.. Ja, døds ekkelt Vi roller til den kommentaren Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 men hun har dingsen sin enda, og har ikke planer om å fjærne den... "Hun" har tenkt å fjerne den! Kjenner forresten mange som bare skulle tatt en sånn hormonoperasjon ja! Menne, de brystene må det være silikon i! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er vel ikke bare bare fjerne den, må vel lage el hull derreter og vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er vel ikke bare bare fjerne den, må vel lage el hull derreter og vel? hun må nok desverre det ja Hihi Kanskje slik operasjon allyse burde ha Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ja, døds ekkelt Vi roller til den kommentaren Tror ikke du hadde vært så høy på pæra om det angikk deg selv... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Så en dukumentar om "transseksualitet" (mann født i kvinne kropp og omvendt) Tror det var det det het...og greia var at dette gjorde litt intrykk, og selv om tanken på hun fine dama der "var" mann --> skal date men som ikke vet det er morsomt under riktige forhold så vær varig med å slenge sjikanen din rundt om kring. i statene lager de reality-show om protesene til krigsoffer uten å blunke. Nyeste på realty fronten er 5 barnløse par skal konkurrere om ungen til ei som skal adoptere den vekk Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Så en dukumentar om "transseksualitet" (mann født i kvinne kropp og omvendt)Tror det var det det het...og greia var at dette gjorde litt intrykk, og selv om tanken på hun fine dama der "var" mann --> skal date men som ikke vet det er morsomt under riktige forhold så vær varig med å slenge sjikanen din rundt om kring. i statene lager de reality-show om protesene til krigsoffer uten å blunke. Nyeste på realty fronten er 5 barnløse par skal konkurrere om ungen til ei som skal adoptere den vekk hvar det en det den som gikk på Discovery Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hvis jeg sier han er pen, vil det da si jeg er homo? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hvis jeg sier han er pen, vil det da si jeg er homo? Lurer på det samme Hvis du ikke visste det var en mann så kanskje? Blir litt absurd egentlig..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hvis jeg sier han er pen, vil det da si jeg er homo? Jeg er da vitterlig meg ikke homofil, men jeg kan da si rett ut at Johnny Depp er en svært så pen mann. Skjønner ikke hvorfor alle skal være så forbanna "blodhetero", er det en måte å skjule sin feminine side? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) hvis jeg sier han er pen, vil det da si jeg er homo? Nå er det vel ikke sånn at en mann blir homo av å si at en annen mann er pen... EDIT: ^^ HalTan er homo2k!111!!!! Endret 9. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Synes synd paa de det angaar jeg. Er vel ikke saa veldig lett aa ha det slik, naar det er sagt saa er jeg da glad for at " Miriam " ble som hun/han ble, ble jo meget pen synes jeg da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 tviler på at du er homo da ja... ellers må jo alle deltakerene på det programmet være homo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå