stigfjel Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg mener at nVidia burde holdt seg til navngivingen for GF3 og GF 4. MX var budsjett, og Ti var high performance. Og det forsto folk. Det kunne ikke misforstås, med mindre selgere løy. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg mener at nVidia burde holdt seg til navngivingen for GF3 og GF 4. MX var budsjett, og Ti var high performance. Og det forsto folk. Det kunne ikke misforstås, med mindre selgere løy Enig skrev litt om dette tidligere at jeg mer en eng gang har gått i surr av Nvidia sine navn å trodd i har vært bedre evnt (har letet etter gode tilbud, husker det ble solgt ut noen fx kort på komplett til spott pris, haddet nokk kjøpt in for mange, jeg tentke meg om i ca 30sec skulle kjøpe så var alle ute ) Her er noen linker til Nvidas sitt 6800 kort også men Norske priser. de har inne to modeller gt og et til http://www.databutikken.com/no/ Endret 6. mai 2004 av simalarion Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg kjører kun Radeon, uansett Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg kjører kun Radeon, uansett Hvorfor? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg kjører kun Radeon, uansett Hvorfor? fordi han liker ati bedre enn nvidia,verre er det ikke... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Jeg kjører kun Radeon, uansett Hvorfor? fordi han liker ati bedre enn nvidia,verre er det ikke... Det er jo bare dummt. Dersom nVidia kommer med et bedre kort enn ATI, og det i tillegg er billigere, hvorfor kjøpe ATI da? Slike fanboy holdninger er egentlig bare idiotisk. Endret 7. mai 2004 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå