FLuAA Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Skal kjøpe en 120gigg S-ATA og lurer på hvilken som er best av seagate og WD. Og hvordan er det med støy? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg sier bare Maxtor. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
RexXx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vis du tenker på støy. Er seagate det beste valg og rask nok er den. Vis du tenker på best mulig hastighet er Maxtor vel det beste valg. Med wd hakk i hæl. Men vis du har wd eller maxtor fra før.Er ikke mye vits å tenke på seagate. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 har en WDC IDE disk nå som bråker en del, så jeg vil ikke ha en som bråker mere enn den... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Om du er ute etter en disk med lite støy er samsung å anbefale. Har 2 stk i min maskin, tusker og går døgnet rundt, og de utvikler lite varme og... Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har mye gode erfaringer med seagate.. så anbefaller nok den.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Seagate!! Stillegående og raske så det holder. Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg kan anbefale WD1200JD (120gb SATA) den er rask og bråker ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Samsung er vel mest stille, men ytelsen er også deretter. Seagate derimot har bra ytelse, og lite støy. WD og matrox har mest ytelse, og mest støy. EDIT: Sata diskene til wd har blitt bedre på støy, men de gamle pata diskene bråker hensynsløst. Jeg har en 120GB og en 200GB pata som låter myye. 160GB sata'ene derimot er noe bedre. Endret 6. mai 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
RexXx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tipper han velger seagate 120gb.Lite støy og kurrant hastighet.Siden pris kanskje ikke er det viktigste. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 når vi først er inne på støy, så skulle dere hatt en 40 gb ibm deskstar, den bråker som en flymotor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå