jan.ata Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg synes det er vanskelig med artikler på engelsk. ville vært fint om det ble skrevet noe om multippler bushastigheter biosinstillinger minnetiminger o.s.v. på NORSK Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hiver meg på denne. Savner en god semi-newbie guide for multiplier hastigheter. Gjerne med litt mod-tips. Fjerning av multipliers og så videre. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Her er et par stykker som skulle forklare det grunnleggende, om ikke det skulle være nok så er det plenty av små guider på forumet, noen er også markert som sticky slik at det skal være enkelt å se dem. I tillegg så er det et par borte hos Ocshoot.no også, eller det var vel på forumet at noen lagde et par miniguider. Kan hende jeg blander, men det er mye bra der borte uansett. Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vi har en serie guider på tur, så det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå