TST Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det ble i dag bekreftet at oppfølgeren til Prince of Persia: Sands of Time er under utvikling. Samtidig kommer Ubisoft med de første detaljene. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tøft med den nye Free-Form Fighting systemet - tror det kan bli Bra ! Håper ikke folk har alt for store forventtninger til spillet Kommer utansett til å bli et knall spill ! glede seg Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Dette høres da helt feil ut. Alle vet jo at Prince of Persia 2 allerede er laget... Det var en av klassikerene i gode gamle dager på pc:D Først hadde vi Prince of Persia, Prince of Persia 2, Prince of Persia 3D og til slutt Prince of Persia Sands of Time (4). Det vil si at dette er det 5. Prince of Persia spillet, ikke 2. Endret 12. mai 2004 av _TT_ Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Dette høres da helt feil ut. Alle vet jo at Prince of Persia 2 allerede er laget... Det var en av klassikerene i gode gamle dager på pc og amiga. Først hadde vi Prince of Persia, Prince of Persia 2, Prince of Persia 3D og til slutt Prince of Persia Sands of Time (4). Det vil si at dette er det 5. Prince of Persia spillet, ikke 2. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Skjønner godt poenget deres, men jeg vil komme med en liten rettelse til TT: Prince of Persia 2 kom aldri til Amiga. Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Opsann... Skulle ha undersøkt litt mer før eg postet... Sorry. Etter litt research så ser det ut for meg som om dette nye spillet er en remake 2'eren... Endret 12. mai 2004 av _TT_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg