Gerrard Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jokke og Valentinerne/Tourettes har hatt mange klassikere Blant de jeg liker best (og kommer på i farta) er: -Herr Smith -Verdiløse menn -Action -Her kommer vintern -Billig lykke -Bestevenn -Jeg er redd Hva med dere folkens!? Jokke rest in peace! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har hørt mye bra om dem, han(?). Men jeg har aldri greid å rote meg til å få hørt noe de har laget. ... Jeg har faktisk et par mp3, tror jeg bør sjekke dem ut. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Sitter på en bombe Her kommer vinter'n Paranoid Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Sitter på en bombe og To fulle menn (rider igjen) Savner Jokke Endret 8. mai 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Herr smith og to fulle menn. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ÅÅÅåååå i kjøleskapet hjemme står det øll *lalalalaaaa* Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jokke er bra drikkemusikk ÅÅÅ...blei litt redd der ja. Trudde du skreiv drittmusikk, men ble lettet da jeg såg det var drikkemusikk. Mange bra sanger er nevnt ovenfor ja. Men dere har glemt Gutta og To Fulle Menn Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Sitter på en bombe og To fulle menn er liksom min topp.. Men ellers er jo de fleste sangene råbra! Jeg anbefaler dere å sjekke ut Geniale Griser hvis dere savner "Jokke musikk", det er noe i samme stilen, men det samme som Jokke & gjengen blir det aldri. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Men dere har glemt Gutta og To Fulle Menn Eh, ... to fulle menn har allerede blitt nevnt to ganger før. Glemt ? tja da har du en litt annen forståelse av det ordet enn meg Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Men dere har glemt Gutta og To Fulle Menn Eh, ... to fulle menn har allerede blitt nevnt to ganger før. Glemt ? tja da har du en litt annen forståelse av det ordet enn meg unskyld Lenke til kommentar
total Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Narkoman! den er det ingen som har nevnt. Den er min favoritt! Liker når de spiller den på Hulen her i Bergen. Da hører de den helt opp til nygårdsparken der den får trampeklapp! Edit: RIP, Jokke. vil alltid huske deg Endret 20. mai 2004 av total Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå