abarhaugen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei, jeg er på utkikk etter en ny DVD brenner, ska ha den til å støtte flest mulig formater (spilles i dvd spiller i stua). Prisen bør ikke være alt for høy. Noen med erfaringer/tips? Andreas Lenke til kommentar
TJ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Selv har jeg ikke DVD-brenner, og ikke har jeg så veldig god kompetanse på området heller. Men at NEC ND-2500 er et godt valg, tror jeg de fleste vil være enige med meg i Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Disse spillerne brenner så det er mulig å se de på DVD avspillere i stua f.eks da? Helt blank på området Andreas Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 NEC 2510 gir deg muligheten til å brenne "dual layer" plater og er mer fremtidsrettet enn 2500. ca. 200,- dyrere. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Det vil da si du får dobbel plass på platen? denne brenner cd'er som er kompitable i DVD spillere? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 NEC 2510 gir deg muligheten til å brenne "dual layer" plater og er mer fremtidsrettet enn 2500. ca. 200,- dyrere. Den har jeg bestilt! Sendes fra PS Data i dag! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det vil da si du får dobbel plass på platen? denne brenner cd'er som er kompitable i DVD spillere? Svar på dette finner du HER Det er forskjellig fra spiller til spiller, men på denne siden kan du lete deg frem til den stue-DVD spilleren du har og se hva den støtter. Foreløpig veldig få spillere som støtter DL (Dual Layer) Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Den har jeg bestilt! Sendes fra PS Data i dag! Og den kommer jeg til å bestille etter ferien.. Lest masse positivt om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå