Torjus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg tenkte at den driveren som er med i PowerColor pakken er litt gammel så jeg tenkte jeg kunne laste ned den aller nyeste herfra: http://www.powercolor.com.tw/page2/drive.asp Men hvilken av dem? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Fuzzy, last heller ned fra www.ati.com eller www.omegacorner.com . funker like bra. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis det funker like bra så hvorfor ikke laste ned herfra? Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg vill anbefale omega driveren - fungerer smertefritt på mitt 9800xt Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Bruk enten Catalyst 4.4 fra ATI eller den siste driveren fra OmegaCorner. Omega driveren er anbefalt, men har ikke sett noen spesifikke tester av den vs stock ATI driver. Omega driveren er tweaka litt, samt at det følger med overklokkings-program osv. i den. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 bruker omega driveren selv, der det også følger med et clocke programm som jeg har benyttet meg av (bruker samme clockefrekvens som xt, har satt på bedre kjøle løsning oxo). Spørmålet er, etter at omega driveren er instalert har alle instillinger på tv bruk forsvunnet ( default instillingne på ati sine drivere fungerte bra), så vilken instillinger skall jeg bruke) (tungvint å ta ut omega driveren for så å instralere ati sin igjen bare for å finne instillingene!) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis det funker like bra så hvorfor ikke laste ned herfra? Fordi det ikke alltid er mulig å få tak i det nyeste/beste på produsent sidene. Men er det mulig så hvorfor ikke... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Gå for ATI sine, det ville jeg gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå