Gå til innhold

Spiller CS. Men det lagger, ikke grunnet ms.

Anbefalte innlegg

Nettopp dette var grunnen til at jeg la opp 1.6.

Man kan ha 10 i ping og 100 fps. Laggen er der, og det er ikke CS som lagger; men steam.

Problemet forsvinner ikke...!

La opp 1.6?

Du spiller jo?

Btw, for og fikse lagg i steam, skru prioriteten på steam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettopp dette var grunnen til at jeg la opp 1.6.

Man kan ha 10 i ping og 100 fps. Laggen er der, og det er ikke CS som lagger; men steam.

Problemet forsvinner ikke...!

La opp 1.6?

Du spiller jo?

Btw, for og fikse lagg i steam, skru prioriteten på steam.

Skru på prioritene på steam, hva menes med det? :hmm:

Lenke til kommentar

Jaok. Hjalp ikke noe. Men ærlig talt: Det må da være en måte å fikse dette på ? Kan det være fordi jeg sitter på en 16:10 skjerm? Det er jo ikke sånn på vår 3 år gamle pc og heller ikke på en dell som er 1 år gammel, men det skal altså være det på min bærbare som er helt ny? Er det noe med at jeg har en bærbar med et mobile grafikkort da el??

TRENGER SVAR! veldig frustrert ...... :@

Lenke til kommentar

Laggen er fortsatt der. Noen andre som vet hvor feilen kan ligge?

Igjen: Det er ikke MS lagg, men noe annet. Jeg legger merke til at fps'en går drastisk ned på noen steder på mappet. Det er også rart at dette ikke skjer på våre to andre datamaskiner, men på min bærbare....

Anyone??

Lenke til kommentar

Det hakker ikke, det er bare en forsinkelse liksom. Alle bevegelser skjer prikk-fritt og uhakkete, men de skjer liksom 1 sekund etter at jeg har gjort det på tastaturet. Feks hvis jeg snur meg så tar det et sekund før han gjør det på skjermen liksom..

Vet ikke hva fps e på... Tror den er nede i 40, men har ikke sett noen sammenheng med denne....

Lenke til kommentar

Har lcd. (er jo snakk om en laptop :p ) har på net_graph og har slike loss på aztec. kjører 800 oppløsning. er pc som er mye dårligere greier fint å kjøre uten slike "forsinkelser". Skal prøve å sette cl-instillingene slik du anbefalte rippo. Får håpe det gjør susen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...